صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۴۶
  • سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
  • Tuesday 20 February 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 20
کد خبر: ۲۲۹۲۷۸

تحویل اتوبوس‌های جدید تهران به شهرداری تا پایان سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از قیمت ۸ میلیارد تومانی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: این قیمت در مورد اتوبوس‌های برقی بسیار بیشتر است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن هرمزی در جلسه عصر امروز شورای شهر تهران در مورد خرید اتوبوس گفت: قرارداد‌های اتوبوس در سامانه بارگذاری شده و قیمت هر اتوبوس نیز مشخص است.

وی با بیان اینکه قیمت هر اتوبوس ۸ میلیارد تومان است و این قیمت در مورد اتوبوس‌های برقی بسیار بیشتر است، گفت: بودجه‌ای که در این جلسه از آن سخن گفته شده مربوط به بخش نقد است در حالی که هم بودجه غیرنقد و هم تسهیلات برای خرید اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است.

هرمزی با بیان اینکه در حوزه غیر نقد، اتوبوس‌ها را بر اساس ملک تحویل می‌گیریم و به سازنده می‌دهیم، افزود: قرارداد ساخت ۲۵۰۰ اتوبوس منعقد شده و تا پایان امسال از شرکت عقاب ۳۰۰ دستگاه دیگر مطالبه داریم، چون ما پرداخت کردیم و از شرکت اسنا نیز ۷۰ دستگاه دیگر تحویل می‌گیریم.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز با تاکید بر اینکه با این پولی که در بودجه نقد پیش بینی کردیم ۱۱۰۰ دستگاه خواهد بود و تا اخر سال ۱۴۰۳ نیز حداقل ۲۰۰۰ اتوبوس جدید خواهیم داشت. / ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: