صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۰۴
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 20
کد خبر: ۲۲۹۳۰۳

فهرست نهایی داوطلبان انتخابات مجلس چهارشنبه اعلام می‌شود

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: لیست نهایی نامزدها فردا چهارشنبه اعلام و مشخص می‌شود که چه افرادی نامزد نهایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ «محسن اسلامی» روز سه شنبه در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به آخرین شرایط کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: براساس قانون ابلاغ نهایی داوطلبان تایید صلاحیت‌شده و آن دسته از داوطلبانی که برای آنها عدم تایید و عدم احراز ثبت شده بود، انجام شد. ما دیشب اسامی را دریافت و به کلیه کسانی که تایید صلاحیت یا عدم تایید یا عدم احراز شده‌اند اعلام کردیم.

دبیر ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: براساس قانون، فردا انتشار آگهی در همه حوزه‌های انتخابیه را داریم و اعلام می‌کنیم که در حوزه‌های انتخابیه چه کسانی نامزد نهایی هستند و طبعا تاییدی‌ها و انصرافی‌ها را جدا می‌کنیم. امسال به جهت اینکه صدا و سیما کانالهای تلویزیونی را برای تبلیغات نامزدها راه‌اندازی کرد، کدهای داوطلبی را از ۱۰ روز گذشته برای داوطلبان پیامک کردیم و از ادوار گذشته جلوتر هستیم.

اسلامی ادامه داد: باتوجه به اینکه کدهای نامزدی کنترل و نهایی شده است، لیست نهایی نامزدها فردا اعلام و مشخص می‌شود که چه افرادی نامزد نهایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

سخنگوی‌ ستاد انتخابات کشور افزود: بر اساس این فهرست مشخص می‌شود که چه کسانی امکان حضور در گردونه رقابت را از چه حوزه انتخابیه‌ای دارند./ایرنا



نظر شما