صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۴۴
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 22
کد خبر: ۲۲۹۶۳۱

در سفر وزیر آموزش و پرورش به قم چه گذشت؟

وزیر آموزش و پرورش به عزم دولت سیزدهم در توسعه فضا‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه هشت مدرسه در کشور ساخته می‌شود که نشان می‌دهد کشور به کارگاه بزرگ مدرسه‌سازی تبدیل شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا مراد صحرایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح یک هنرستان فنی و حرفه‌ای در قم، تصریح کرد: با توجه به نیاز کشور به نیروی کار متخصص، وزارت آموزش و پرورش بنا دارد بیش از گذشته دانش آموزان مقطع متوسطه دوم را برای تحصیل و آموزش در هنرستان‌ها جذب کند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در هنرستان‌ها مشغول تحصیل هستند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک حداقل ۵۰ درصد از دانش‌آموزان در این هنرستان‌ها تحصیل کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در ادامه سفر خود به قم در منزل شهید سعید کریمی از شهدای اخیر مدافع حرم در کشور سوریه حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

شهید سعید کریمی ۳۰ دی‌ماه امسال در اثر بمباران مناطق مسکونی کشور سوریه توسط رژیم صهیونیستی، به همراه چهار مستشار ایرانی و شماری از نیرو‌های سوری به مقام شهادت نائل شد. / ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما