صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 29
کد خبر: ۲۳۵۱۶

سردار اشتری: کشور در جنگ فرهنگی تمام عیار دشمن قرار گرفته است

فرمانده نیروی انتظامی در یادواره شهدای مسجد الزهرا (س) محله اتابک تهران تاکید نمود که کشور در جنگ فرهنگی تمام عیار دشمن قرار گرفته و بهترین راه مقابله با این مسئله پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهداست.

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور، یادواره شهدای مسجد الزهرا (س) نیز در محله ی اتابک تهران برگزار شد. مراسمی که در آن سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آن به سخنرانی پرداخت.

 

پاسداشت دفاع مقدس و ضرورت مقابله با معضل های فرهنگی بخش عمده ی اظهارات فرمانده نیروی انتظامی را به خود اختصاص داد. اشتری در سخنانی اظهار داشت: به برکت خون شهدا و درایت رهبری امروز قدرت بزرگی در دنیا و منطقه هستیم به طوری که در طول ۴۰۰ سال اخیر به چنین پیشرفت ها و قدرتی دست نیافته بودیم؛ گرچه مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند اما می توانیم این مشکلات را نیز حل کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: زمانی که کشور وارد جنگ با عراق شد نه تنها یک ارتش سازمان یافته نداشتیم بلکه نیازمند سیم خاردار از کشورهای دیگر بودیم که با جان فشانی های رزمندگان اسلام و درایت حضرت امام (ره) در این نبرد بزرگ پیروز شدیم چرا که شهدا با توکل بر خدا و لبیک به ولایت وارد جنگ شدند و خداوند پیروزی را به ملت هدیه داد.

 

وی با بیان اینکه هرچه داریم از خون شهدا داریم افزود: در جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ رزمنده به شهادت رسیدند که این شهدا برای ما یک قدرت است و قدرت های بزرگ جهان نمی توانند در برابر این شهدا و خانواده آنها پیروز شوند.

 

سردار اشتری با بیان اینکه باید یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم گفت: شهدا به برگزاری چنین مراسماتی نیاز ندارند بلکه ما به شهدا و خانواده آنها نیاز داریم.

 

وی با بیان اینکه کشور در جنگ نرم و تمام عیار فرهنگی دشمن قرار گرفته است افزود: دشمن با تمام توان به ارزش ها و آرمان های ما حمله ور شده است و بهترین مقابله با تهدیدات دشمن این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دوران دفاع مقدس و ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) گفت: دشمن یک سال تلاش می کند که اعتقادات مردم را سست کند ولی همین دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی حضور مردم در هیات مذهبی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اگر امروز نام شهدا در کوچه و خیابان های این محل و کشور است نشان دهنده عزت ما است چرا که این شهدا به ما عزت و آبرو دادند و اگر کسی مخالف این شهدا باشد حتما گمراه است.

 

سردار اشتری خاطرنشان کرد: وصیت شهدا پیروی از ولایت است و ما باید تا آخر در این مسیر قرار داشته باشیم.

 

به گفته وی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ۸ هزار و ۵۰۰ شهید و بیش از ۵ هزار شهید در عرصه نظم و امنیت تقدیم این نظام کرده است.

 

در این مراسم از خانواده معظم شهدای محله اتابک تهران تجلیل شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: