صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 18
کد خبر: ۵۱۱۲۲

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 تیر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 تیر 99 در بازار صعودی بود و نوسانات بسیاری را تجربه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر قیمت طلا در بازار امروز شنبه 28 تیر 99 صعودی بود به طوری که قیمت هر گرم طلا 18 عیار با افزایش 2.11 درصدی به یک میلیون و 59 هزار و 400 تومان رسید. اما قیمت دلار که در دور روز گذشته بدون تغییر باقی مانده بود با افزایش قیمت 4.35 درصدی  25 هزار و 230 هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار ازادی نیز همانند طلا و دلار صعودی بود قیمت سکه امروز با افزایش 3.53 درصدی به 11 میلیون و 300 هزار تومان رسید.  

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۸۰۶ (یک هزار و هشتصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۲۲ درصدی به ۱,۸۱۰ (یک هزار و هشتصد و ده ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۰۵۹,۴۰۰ (یک میلیون و پنجاه و نه هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۱۱ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۲.۱۱ درصدی، از ۱,۳۸۲,۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و هشتاد و دو هزار و هفتصد ) تومان به ۱,۴۱۲,۶۰۰ (یک میلیون و چهارصد و دوازده هزار و ششصد ) تومان رسید.

 

آخرین نرخ دلار در صرافی

امروز قیمت دلار مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهشی روبرو نشد. دلار که ۲ روز پیش تا ۲۳,۱۰۲ (بیست و سه هزار و یکصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ جولای ۲۰۲۰ - به ۲۳,۱۰۲ (بیست و سه هزار و یکصد و دو ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۲۵,۲۳۰ (بیست و پنج هزار و دویست و سی ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۴.۳۵ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۲۵,۳۹۳ (بیست و پنج هزار و سیصد و نود و سه ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۳.۸۸ درصدی، از ۳۰,۲۹۰ (سی هزار و دویست و نود ) تومان به ۳۱,۵۱۴ (سی و یک هزار و پانصد و چهارده ) تومان رسید.

 

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند ۲ روز پیش رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۱۰,۲۴۸,۰۰۰ (ده میلیون و دویست و چهل و هشت هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۲.۴ درصدی به ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۱۱,۳۰۰,۰۰۰ (یازده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۳.۵۳ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۱۱,۱۷۰,۰۰۰ (یازده میلیون و یکصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۳۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با افزایش ۱.۸ درصدی، از ۵,۴۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان به ۵,۵۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۵۲ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۳,۲۸۰,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و هشتاد هزار) تومان معامله شد.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: