صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 11
کد خبر: ۵۴۴۸۰

برنامه های آموزشی تلویزیون از ۱۵ شهریور آغاز میشود

وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های آموزشی تلویزیونی از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد و برای تمامی دانش‌آموزان متناسب با امکانات موجود، برنامه‌های آموزشی طراحی و تدوین شده است.

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه بازگشایی مدارس دغدغه اصلی ما در حوزه آموزش و پرورش است، از طراحی و تدوین پیش‌فرض های مختلف آموزشی متناسب با وضعیت سفید، زرد و قرمز خبر داد و گفت: برنامه های آموزشی تلویزیونی از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد و برای تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات موجود برنامه‌های آموزشی طراحی و تدوین شده است.

 

حاجی‌میرزایی از فضا و تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت فعالیت‌های آموزشی به عنوان سه شاخص اصلی در وزارت آموزش و پرورش نام برد و اظهار کرد: کاهش فاصله‌ها و حرکت به سمت عدالت آموزشی، مهم‌ترین راهبرد وزارت آموزش و پرورش است.

 

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنانش به رشد ۶۵ درصدی حقوق فرهنگیان در یک سال اخیر هم اشاره‌ای کرد و گفت: توجه به رفاه و معیشت فرهنگیان، راهبرد اصلی ماست.

 

وی با بیان این که معیشت فرهنگیان اولویت اصلی و دغدغه جدی من است، گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی دولت به وزارتخانه تمامی مطالبات فرهنگیان در سال ۹۸ پرداخت شده و در این زمینه بدهی نداریم.

 

حاجی‌میرزایی از اختصاص ۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره ویژه فرهنگیان کشور خبر داد و افزود: ساخت مسکن ملی فرهنگیان هم در بعضی از استان‌ها آغاز شده و ساخت مسکن فرهنگیان در سایر استان‌های کشور برای ۷۵ هزار فرهنگی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

همشهری

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: