صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 20
کد خبر: ۵۵۶۵۵

واکنش رهبر انصار الله به توافق سازش امارات و رژیم صهیونیستی

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصار الله یمن گفت: هر کسی که با دشمن روابط برقرار کند در ظلم ، فساد و توطئه‌اش علیه فرزندان امت شریک است.

به گزارش راهبرد معاصر سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصار الله  آغاز سال جدید هجری قمری را به ملت یمن و امت اسلامی تبریک گفت .

وی با اشاره به نقش تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت : نقش صهیونیست‌ها در منطقه «منفی و تخریبی» است و با تمام وجود نسبت به امت اسلامی کینه و نفرت دارند. رژیم صهیونیستی ،  رژیمی اشغالگر و  نامشروع است.

رهبر انصار الله با اشاره به روابط امارات با رژیم صهیونیستی نیز گفت: روابط بین امارات و اسرائیل چیز جدیدی نیست بلکه حتی این ائتلاف هم جدید نیست و در این (ائتلاف) عربستان و آل خلیفه در بحرین و سران نظامی در سودان مشارکت دارند.

وی تاکید کرد که رژیم عربستان و  امارات و بحرین اهل صلح نیستند و همه نسبت به جنایت آنها در حق فرزندان امت اسلامی وافقند و امارات  در پی فتنه انگیری در بین فرزندان این امت است .

رهبر انصار الله در بخشی دیگری از سخنانش با دولت و ملت سوریه برای مقابله با تجاوزات اسرائیل و اشغالگری آمریکا اعلام همبستگی کرد.

وی با اشاره به انفجار مهیب بیروت که به جان باختن بیش از 170 تن از مردم این کشور انجامید ابراز تاسف کرد و و با ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

رهبر انصار الله یمن در این زمینه به توطئه‌های دشمنان لبنان علیه مقاومت اشاره کرد و افزود: از ماهیت توطئه‌ها علیه مقاومت لبنان واقفم و در کنار حزب الله و مردم لبنان برای مقابله با تمامی این توطئه‌ها می‌ایستیم.

تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: