صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۴۵
  • دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 12 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 09
کد خبر: ۶۲۲۷۹

تناقض های رفتاری ترامپ پس از ابتلا به کرونا

ترامپ پس از ترخیص از بیمارستان دچار تناقض رفتاری بیشتری شده و در طول یک روز توئیت‌های متناقضی دارد.

به گزارش راهبرد معاصر پایگاه آمریکایی آلترنت در گزارشی به بررسی رفتار ترامپ پرداخته و گفته است که عملکرد ترامپ پس از ترخیص از بیمارستان دچار پرخاش و تناقض ها و بی ثباتی بیشتری شده است.

گزارش در این ارتباط می گوید: ترامپ همزمان با آن که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود، اظهارات پرخشگرایانه ای را منتشر می کرد.

حال به نظر می رسد که پس  از ترخیص از بیمارستان او با روحیه ای انتقام جویانه بازگشته است و توئیت هایش اغلب شامل موضوعات مورد علاقه اش از جمله زیر سوال بردن تحقیقات مرتبط با روسیه، حمله به رسانه ها، هیلاری کیلینتون و جو بایدن است.

او در توئیت جدیدش خواستار آن شده تا رای دهندگان کالیفرنیا به او رای دهند و شهردار نیویورک را با نازی ها مقایسه کرده است. او همچنین به تازگی از قطع مذاکرات با کنگره بر سر بودجه اضافی لازم برای مقابله با کرونا خبر داده و کمی بعد از کنگره خواست تا انگیزه بیشتری برای کار در مقابله با کرونا داشته باشد و همین سخنان متناقض باعث شد تا ثبات رفتار او بار دیگر زیر سوال قرار گیرد.

نویسنده در این گزارش معتقد است که ترامپ پس از تخریص از مرکز بیمارستانی دچار تناقض  رفتاری بیشتری شده و در طول یک روز توئیت های متناقضی دارد که گاه هیچ همخوانی با هم ندارند.

گزارش در ادامه علت این رفتار متناقض ترامپ را در تجویز داروهایی می داند که خلق و خوی او را دچار تاثیر قرار داده و او را پرخاشگرتر کرده اند. به همین خاطر نیز برخی به دلیل استفاده داروهای مرتبط با کرونا از سوی ترامپ و رفتارها و اظهارات متناقض او پیشنهاد کرده اند که مایک پنس، معاون او تا زمان بهبودی کامل ترامپ، مدیریت امور و وظایف و اختیارات ریاست جمهوری را در دست گیرد.

به اعتقاد نویسنده، اظهارات پشت سر هم و متناقض ترامپ پس از ترخیض  از بیمارستان شاید دلایل دیگری نیز  داشته باشد و او با آگاهی از این که در نظرسنجی ها از رقیب دموکراتش عقب مانده، حال به دنبال جلب توجه بیشتر و انحراف افکار عمومی از موضوع ناتوانی اش در کنترل شیوع کرونا باشد.

گزارش در پایان اما معتقد است که این گونه رفتار متناقض و پرخاشگرایانه ترامپ سابقه دارد و آن چه مهم است این که این گونه بی نظمی و عدم تعادل در رفتار رئیس جمهور یک کشور قابل قبول و پذیرفته شده نیست.

تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: