صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 16
کد خبر: ۶۷۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

رتبه بندی در معیشت معلمان اثر گذار است

نماینده مجلس گفت: مجلس ردیف اعتباری برای رتبه بندی در نظر گرفته و در کمیسیون تلفیق تصویب شده است. همین نشان می‌دهد که شأن معلم را دیده ایم و رتبه بندی تا حدودی در معیشت فرهنگیان اثرگذار است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمدی لاشکی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی پرسشگر که شامگاه گذشته از شبکه آموزش سیما پخش شد، در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات معیشتی معلمان گفت: مجلس دارد تلاش می‌کند. مجلس دهم به جد به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبتی دارد.

 

وی افزود: ما در بودجه سال ۹۸ از اخذ مالیات از آستان قدس رضوی، شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح و اجازه چاپ اوراق مشارکت هزار میلیاردی برای کمک به آموزش و پرورش را شاهد هستیم.

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منصفانه بگوییم مجلس دهم، همراه ترین مجلس با آموزش و پرورش بوده و در حوزه نوسازی مدارس، با توجه به افزایش اعتبارات، سال خوبی را خواهیم داشت، بیان کرد: اما باید معیشت معلمان را هم ببینیم.

 

لاشکی افزود: درست است برای رتبه بندی در بودجه، رقم در نظر گرفته شده دو هزار میلیارد بیشتر نیست.‌مجلس ردیف اعتباری برای رتبه بندی در نظر گرفته و در کمیسیون تلفیق تصویب شده است. همین نشان می‌دهد که شأن معلم را دیده ایم و رتبه بندی تا حدودی در معیشت فرهنگیان اثرگذار است. این همراهی‌ها که در مجلس خوب بوده و امید است از سوی دولت هم همراهی را شاهد باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mona
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
سلام خواهش میکنم موضوع دوکنکوره شدن سال 99 را پیگیر باشیم بخدا پدرم با کارگری منابع نظام قدیم را برایم تهیه کرد من شاگرد تنبل کلاس نبودم تلاشما میکنم اما بخدا روی گفتن به پدرم را ندارم که باید منابع جدید بخرم تورو خدا کمکمون کنید تا با اینده پونصد هزار نفر داوطلب کنکور نظام قدیم بازی نشه
ehsan
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
با عرض سلام وخسته نباشید خواهش میکنم موضوع دو کنکوره شدن سال 99 را پیگیری کنید اخه ما که در مدارس شبانه درس خواندیم وامسال اولین باریست که کنکور شرکت میکنم چه گناهی کردیم وفقط یه بار با منابعی که به ما اموزش داده شده و به هر سختی و زحمتی بود تهیه کردیم کنکور شرکت کنیم بخدا انصاف نیست لطفا از ما حمایت کنید