صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 02
کد خبر: ۷۲۷۰۰

الحشد الشعبی:تحقیقات درباره ترور سردار سلیمانی به مراحل پیشرفته رسیده است

یک عضو ارشد در الحشد الشعبی از رسیدن تحقیقات درخصوص ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، المهندس و سلیمانی به مراحل پیشرفته برای ارائه به پارلمان خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از میدل ایست نیوز، «احمد الاسدی»، از فرماندهان حشد شعبی و عضو ائتلاف پارلمانی الفتح از رسیدن تحقیقات درخصوص ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، المهندس و سلیمانی به مراحل پیشرفته برای ارائه به پارلمان خبر داد.

الاسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری شفق نیوز تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی بر تحقیقات درباره ترور ابومهدی المهندس، نائب‌رئیس حشد شعبی و قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران با همکاری تهران نظارت دارند.

وی تاکید کرد: این تحقیقات به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است اما نمی‌توان جزئیات آن را اعلام کرد.

الاسدی اظهار داشت: هنگامی که دستگاه‌های امنیتی این تحقیقات را به پایان رساندند نسخه‌ای از آن به کمیسیون امنیت و دفاع ارسال خواهد شد تا در ادامه در پارلمان ارائه شود.

این عضو ائتلاف الفتح در پایان گفت که پس از تکمیل تحقیقات، نهادهای ذیربط دولتی باید شکایت‌هایی علیه ایالات متحده آمریکا در شورای امنیت و سازمان ملل اقامه کنند.

در ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی شهیدان المهندس و سلیمانی در نتیجه شلیک موشک از سوی پهپاد آمریکایی در مسیر فرودگاه بین‌المللی بغداد ترور شدند.

ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: