صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۳۶
  • سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱
  • Tuesday 29 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 10
کد خبر: ۷۷۰۴۹

ابراز امیدواری هند به توسعه روابط با ایران

وزیر خارجه هند با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز اطمینان کرد که روابط دو کشور هند و جمهوری اسلامی توسعه می‌یابد.

به گزارش راهبرد معاصر «سابرامانیام جایشانکار»، وزیر امور خارجه هند با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خصوص تقویت روابط دو کشور ابراز اطمینان کرد.

وی در پیامی که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صفحه توییتر خود منتشر کرد، گفت: «درود به وزیر خارجه (محمدجواد) ظریف و دولت و مردم ایران در سالروز انقلاب اسلامی. عمیقاً روابط نزدیکمان را گرامی می‌داریم. اطمینان دارم که روابط ما همچنان توسعه می‌یابد».

مقام‌های هند بارها در خصوص توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران امیدواری کرده‌اند و چندی پیش نیز «دارمندرا پرادها» وزیر نفت هند در مصاحبه با پایگاه تحلیلی خبری بلومبرگ ابراز امیدواری کرد که واردات نفت از جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن» افزایش یابد.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از ساعت 10 صبح امروز به شکلی متفاوت از سالهای قبل؛ با حضور خودرویی و موتوری مردم برگزار شد و با این حال مردم همچون سالهای گذشته با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

فارس

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: