صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۳۲
  • شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 17 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 27
کد خبر: ۸۹۵۴۲

توهین بی‌شرمانه آمریکا به فلسطینی‌ها

نماینده یهودی پارلمان آمریکا در توهینی بی‌شرمانه فلسطینی‌ها را «بربر‌های کمتر از انسان» خواند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجلس روابط اسلامی و آمریکایی از مسئولان آمریکا خواست تا درباره توهین‌های «رندی فاین»، نماینده یهودی ایالت فلوریدا در پارلمان این کشور که فلسطینی‌های ساکن غزه را «بربر‌های کمتر از انسان» خوانده بود، تحقیق کنند.

 

در بیانیه این مجلس آمده است رندی فاین مرتب از الفاظی توهین‌آمیز برای فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و دائما آن‌ها را کمتر از انسان می‌خواند. زمانی که مردم غزه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بودند او با سایر صهیونیست‌های آمریکا جشن گرفته بود.

 

این شورا فاش کرد که فاین، ضمن به اشتراک گذاشتن پیامی از گردهمایی یهودیان در شورای قانون‌گذاری فلوریدا، مردان مقاومت فلسطین در غزه را «حیواناتی بی‌رحم» خواند.

 

رندی فاین از اعضای حزب جمهوریخواه آمریکا است که بار‌ها با «اریک ترامپ»، پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا دیده شده است. فاین یکی از کسانی است که از راست‌گریان افراطی آمریکا و لابی صهیونیست‌ها برای حمله به مسئله فلسطین استفاده می‌کند.

 

این مجلس که گفته می‌شود بزرگترین مجموعه دفاع از حقوق مسلمانان در آمریکا است اعلام کرد توهین‌های فاین توهین به عنف است و قابل قبول نمی‌باشد، فاین نماینده مردم است و نباید به آن‌ها توهین کند.

 

رندی فاین نیز در جواب به این بیانیه، این مجلس را گروهی تروریستی خواند که قصد دارد صدای نمایندگان یهودی پارلمان آمریکا را خاموش کند.

 

پیشتر نیز مقامات بلندپایه آمریکا مانند «جو بایدن»، رئیس جمهور این کشور از جنایات صهیونیست‌ها دفاع کرده بود و آن را حق دفاع رژیم صهیونیستی دانسته بود، حتی در همین حین یک قرداد نظامی به ارزش ۷۳۵ میلیون دلار با صهیونیست‌ها امضا کرد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: