صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 14
کد خبر: ۹۱۶۴۵

نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان ltms

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با مراجعه به سامانه جامع مدیریت یادگیری و اموزش فرهنگیان قابل انجام است.

به گزارش راهبرد معاصر ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان برای شرکت معلمان از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir قابل دسترسی است و فرهنگیان می توانند برای شرکت در دروه های کوتاه مدت اقدام کنند. نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms در ادامه موجود است و می تواننید با مراجعه به آن فرآیند ثبت نام را انجام دهید. علاوه بر معلمان دولتی کادر ادرای و آموزشی مدارس غیر دولتی هم قادر به ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms medu ir  هستند.

 

نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

با مراجعه به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir، تصویر زیر برایتان نمایان می شود. همان طور که مشاهده می کنید این سایت از بخش های گوناگونی تشکیل شده است که جهت نام نویسی بایستی گزینه “ثبت نام متقاضیان مدرس” را انتخاب نمایید.

 

با انتخاب گزینه “ثبت نام متقاضیان مدرس”، با صفحه زیر رو به رو می شوید که می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه را با دقت مطالعه کرده و سپس عبارت “مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم” را با انتخاب خود فعال کنید.

 

حال باید دستگاه، استان و منطقه مورد تقاضای خود برای تدریس را به ترتیب انتخاب نموده و پس از آن، کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

 

در این بخش فرم ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت فرهنگیان در اختیار شما قرار می گیرد که بخش اول آن شامل وارد نمودن اطلاعاتی همچون مشخصات فردی، مدرک تحصیلی، سهمیه ایثارگری، مهارت در فناوری اطلاعات و… می شود.

 

 

در بخش دوم فرم ثبت نام اینترنتی نیز لازم است اطلاعات مورد درخواست را در کادرهای مربوطه درج نموده و در نهایت بر روی گزینه “ثبت اطلاعات” کلیک کنید.

 

در صورت اشتغال در هر یک از مدارس غیردولتی کشور می توانید با انتخاب گزینه “ثبت نام کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی” و ثبت اطلاعات مورد نیاز، کلید “ارسال اطلاعات” را بفشارید که در این صورت یک نام کاربری و یک رمز عبور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سپس مجددا به صفحه نخستین سایت مراجعه کرده و بخش “فراگیران” را انتخاب نمایید.

 

با درج اطلاعات شخصی اعم از نام کاربری و رمز عبور و سپس فشردن دکمه “ورود به سامانه” می توانید وارد پنل شخصی خود شوید.

 

پس از ورود، قسمت های “مشخصات فردی” و “وضعیت کاری فراگیر” را تکمیل نموده و در آخر روی عبارت “ذخیره اطلاعات” کلیک کنید.

در صورتی که تمامی مراحل مذکور با موفقیت انجام شوند، کدی تحت عنوان “کد رهگیری” از سوی سامانه صادر می شود که می بایست آن را برای ورود مجدد به حساب کاربری خود و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی نزد خود نگه دارید. همچنین اگر قصد ویرایش اطلاعات خود را دارید، می توانید با ورود مجدد به بخش “فراگیران” و درج نام کاربری (کد ملی)، رمز عبور (کد رهگیری) و کد امنیتی مندرج، اصلاحات لازم را در پنل شخصی خود انجام دهید.

 

چند نکته مهم ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

 داوطلبان می توانند برای شرکت در سایر دوره ها، با استفاده از اطلاعات مورد نیاز (نام کاربری و رمز عبور) به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و پس از انتخاب گزینه “ثبت نام در دوره ها” و مشاهده لیست دوره های فعال، در کلاس آموزشی مورد نظر خود نام نویسی نمایند.

در روش ثبت نام داوطلبان توسط کارشناس آموزش نیروی انسانی، کارشناس مورد نظر می بایست پس از ورود به بخش “معرفی فراگیران دوره‌های متمرکز” سامانه مربوطه، نسبت به معرفی شخص فراگیر و ارائه کد پرسنلی وی جهت ثبت نام در دوره های کوتاه مدت ضمن خدمت فرهنگیان اقدام نماید.

 

زمان و نحوه برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 1400

معمولا هر ساله برای هر یک از مباحث مربوطه از جمله حوزه تربیت، سیاسی اجتماعی، مشاوره، تربیت قرآنی و… در 4 مرحله آزمون برگزار می شود که مجموع نمرات کسب شده توسط شرکت کنندگان در طول آزمون های میان دوره‌ای،‌ قسمتی از نمره نهایی آن ها را تشکیل می دهد. بنابراین کلیه فراگیران می بایست در تمامی آزمون های تعیین شده شرکت کنند تا بتوانند نمره کامل دوره را دریافت نمایند. به صورت میانگین در فاصله یک الی سه هفته پس از پایان جلسات دوره آموزشی، آزمون مربوط به آن برگزار می گردد. آزمون های هر دوره ممکن است در بازه های زمانی مختلف به صورت حضوری و یا الکترونیکی برگزار شوند که پیش از آن، اطلاعات لازم در این خصوص در اختیار فرهنگیان گرامی قرار می گیرد. نکته قابل توجه آن است که برای هر آزمون، یک آزمون تکرار در نظر گرفته می شود تا فراگیرانی که به هر دلیل موفق به شرکت در آزمون اولیه نشده و یا نتوانسته اند نمره قبولی را کسب نمایند، امکان حضور مجدد در جلسه آزمون را داشته باشند.

نکته مهمی که می بایست در نظر بگیرید آن است که پیش از شرکت در آزمون های آنلاین دوره های کوتاه مدت فرهنگیان می بایست ابتدا وارد سامانه ارائه محتوا به آدرس LMS.rayadars.com شوید و نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید تا نام شما در دوره مورد نظر به ثبت برسد چرا که در غیر این صورت، در زمان برگزاری آزمون و هنگام ورود به سامانه با خطای “رمز عبور اشتباه است” مواجه شده و قادر به شرکت در آزمون نخواهید بود.در رابطه با نمره قبولی این آزمون نیز باید بگوییم فراگیرانی که موفق به کسب نمره 12 از مجموع 20 نمره شوند، می توانند گواهی پایان دوره آموزشی خود را دریافت کنند. همان طور که گفته شد، این نمره با توجه به عملکرد فرهنگیان در 4 مرحله آزمون به آن ها تعلق می گیرد.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400

عناوینی که در هر دوره از برگزاری کلاس های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت فرهنگیان ارائه می گردند، بسیار متنوع بوده و موضوعاتی را در حوزه روانشناسی، آموزش، مهارت های icdl و … شامل می شوند. به هر یک از این دوره های کوتاه مدت یک کد منحصر به فرد اختصاص می یابد.توجه: شایان ذکر است که ثبت نام‌ کنندگان می توانند محتوای دوره آموزشی مورد نظر خود را از طریق سامانه LMS.rayadars.com دریافت نمایند.

فهرست دوره های ضمن خدمت

 

فیلم/ راهنمای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: