صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۵۴
  • پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱
  • Thursday 10 November 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 14
کد خبر: ۹۵۳۷۹

افزایش ۸درصدی مشارکت مردم استان تهران در انتخابات ۱۴۰۰

استاندار تهران از افزایش هشت درصدی مشارکت مردم این استان در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر  انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه تقدیر از بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌های استان تهران با بیان اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ در تولید خبر و همچنین پویش «ما اثرگذاریم»، اقدامات قابل تقدیری انجام شد، گفت: چهار انتخابات در استان با نظم و انضباط و سلامت کامل به جهت عمل کردن به قانون و رعایت اصل بی طرفی برگزار شد.

 

رئیس حوزه انتخابیه استان تهران به اندیشیدن تدابیر انتخاباتی در حفظ سلامت جسمی شهروندان به سبب شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: با تدابیری همچون عدم انگشت نگاری، فاصله گذاری و استفاده ماسک جلوه خوبی را در سطح استان شاهد بودیم.

 

استاندار تهران گفت: در مجموع در انتخابات اسفند ۹۸ مجلس میزان مشارکت کشوری ۴۳ درصد و در استان تهران ۲۶ درصد بود که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کل کشور میزان مشارکت ۴۸.۸ و در تهران ۴۳.۳۸ درصد بوده که رشد ۸ درصدی داشته و نشان دهنده اقدامات مؤثر است.

 

وی اضافه کرد: استان تهران با پیچیدگی‌های خاص، تنوع جمعیت، وجود اتباع، کمبود آب و غیره شرایط را برای اعمال مدیریت دشوار می‌کند ولی واقعیت این است که خروجی کار به لحاظ آماری قابل توجه است و بایستی تا زمانی که در هر مسئولیتی ایفای نقش می‌کنید لحظه‌ای فروگذار نباشید./مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: