صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 21
کد خبر: ۹۹۳۹۷
تعداد نظرات: ۴۵۷ نظر

زمان واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان + متن اطلاعیه

واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان که قرار بود طی چند روز گذشته واریز شود، عملی نشد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده به دلیل عدم تامین بودجه کافی، حقوق مردادماه۱۴۰۰ پرسنل شاغل سراسرکشور،بدون افزایش جدید فوق العاده ویژه معلمان وبراساس حقوق تیرماه۱۴۰۰به حساب همکاران واریز خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر اگرچه بر اساس اطلاعیه واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان قرار بود  فرآیند پرداخت حقوق مرداد 1400، شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ (پایا) انجام شده و زمان واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان از عصر روز شنبه 30 مرداد تا صبح یکشنبه 31 مرداد  باشد . اما بر اساس اخبار جدید منتشر شده به دلیل عدم تامین بودجه کافی، حقوق مردادماه۱۴۰۰ پرسنل شاغل سراسرکشور،بدون افزایش جدید فوق العاده ویژه معلمان و براساس حقوق تیرماه۱۴۰۰به حساب همکاران واریز خواهد شد. این در حالی است که در اطلاعیه صبح امروز درباره واریز حقوق مرداد آمده بود: با توجه به مشکلات پیش آمده و عدم تخصیص منابع از بابت فوق العاده ویژه در ماه مرداد ( که البته حل شده است) احتمالا فردا صبح یا بعداز ظهر حقوق مرداد ماه با معوقه ۴ ماهه افزایشی به حساب همکاران واریز خواهد گردید . همچنین مسئولان سازمان برنامه و بودجه نیز اعلام کرده اند که این اتفاق مسبوق به سابقه بوده و گاهی رخ می‌دهد، اما بطور کلی مشکلی بودجه ای برای واریز حقوق وجود نداشته و جای نگرانی نیست.

 

اطلاعیه زمان واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان

بنا بر اعلام سایت احکام اطلاعیه واریز حقوق مرداد ماه 1400 فر هنگیان به قرار زیر است. به گزارش حسابداری وزارت خانه،  فرآیند پرداخت حقوق مرداد 1400، شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ (پایا) از عصر روز شنبه تا صبح یکشنبه 1400/5/30 درسطح کشور آغاز خواهد شد. 

 

 

ویژگی های حقوق مرداد ماه فرهنگیان

پیگیریها نشان می دهد حقوق مرداد ماه  معلمان با شرایطی جدیدی ارسال شده است، یکی از این ویژگیها، اعمال فوق العاده ویژه برای کلیه معلمان بجز نیروهای خدماتی، حق التدریس و پرسنل وظیفه تا ۲۴ درصد که تاریخ اجرای آن ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ میباشد.

اعمال فوق العاده ویژه جزیی برای برخی از نیروهای اداری ( اکثریت نیروهای اداری از قبل ۲۸ درصد اعمال گرده است )  و همچنین، اعمال معوقه پرسنل وظیفه از ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ برای کلیه پرسنل وظیفه حتی ترخیص شده ها در کنار  اعمال مبلغ حدودا ۱۴/۵۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان اضافه کار جهت جبران عدم مشمولیت فوق العاده ویژه برای برخی همکاران ( خدمتگذار ، سرایدار ، نگهبان ، کارپرداز ، انباردار و ....)  از ویژگیهای پرداختهای جدید میباشد.

گفتنی است، دیگر تغییرات مهم عبارتند از: 

اعمال مقرری ماه اول برای کارکنان تحت صندوق بازنشستگی کشوری 
افزایش مالیات کلیه همکاران بعلت صدور حکم جدید با معوقه 
افزایش مبالغ بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی ، صندوق ذخیره ، صندوق بازنشستگی 

 

 

 

احکام فوق العاده ویژه فرهنگیان بر اساس نگارش جدید

بر اساس آخرین اخبار فوق العاده ویژه فرهنگیان، دوشنبه 18 مرداد 1400 صدور احکام فوق العاده ویژه معلمان بر اساس احکام جدید به اتمام رسیده است. در اطلاعیه منتشر شده آمده است: به اطلاع  می رساند با پیگیری‌های مقام عالی وزارت و تلاش‌های صورت گرفته در معاونت برنامه ریزی و مرکز نیروی انسانی، نگارش جدید صدور احکام فوق العاده ویژه همکاران آموزشی و فقط  مدیران و معاونین مناطق آموزش و پرورش شاغل در اداره  (افزایش  ۲۱ تا ۲۷ درصد) امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه  صادر شد.

افزایش فوق العاده ویژه به طور تقریبی  بر حسب تومان به قرار زیر است:

بدوخدمت  800 تا 950 هزار

رتبه 1 مبلغ 4400 تا 700 هزار

رتبه 2 مبلغ 400 تا 550 هزار

رتبه 3 مبلغ 370 تا 450 هزار

رتبه 4 مبلغ 310 تا 500 هزار

رتبه 5 مبلغ 320 تا 500 هزار

احکام جدید فوق العاده ویژه فرهنگیان بر اساس مجوز سازمان برنامه بودجه بین 21 تا 27 درصد میزان افزایش حقوق معلمان به صورت تقریبی مشخص شده است. افزایش ناشی از فوق العاده ویژه معلمان مشمول پرسنل اداری، نیروهای خدماتی و دانشجو معلمان نمی شود. احکام جدید از فروردین ماه 1400 محاسبه خواهد شد. معوقات مربوط به ماه های گذشته نیز همراه با حقوق مرداد ماه واریز خواهد شد. لازم به ذکر است معلمانی که ورودی مهر ماه 96 هستند نیز مشمول فوق العاده ویژه هستند.  

 

 

جزئیات صدور احکام فوق العاده ویژه فرهنگیان

احکام جدید فوق العاده ویژه فرهنگیان صادر شد. کارگزینی آموزش و پرورش در این باره اطلاعیه ای را در این باره صادر کرده است . در این اطلاعیه آمده است:به استناد مجوز شماره ۲۱۳۳۵۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ سازمان برنامه و‌بودجه کشور، احکام افزایش فوق العاده ویژه همکاران ناحیه دو زاهدان با رسته آموزشی و فرهنگی شاغل در مدارس به تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ و براساس نگارش ۱۵۸۹ صادر و معوقات آن با حقوق مرداد ماه پرداخت خواهد شد. فایل احکام جهت بروزرسانی در اتوماسیون اداری تحویل کارشناسی فناوری گردید. این افزایش شامل نیروهای خدماتی یا همکارانی که در پست های خدماتی و اداری و مالی و دانشجومعلمان نمی شود.

چاپ مجدد حکم، توسط کارگزینی به هیچ وجه امکانپذیر نیست، به همین دلیل معلمان باید حضوری به کارگزینی و درخواست چاپ حکم خودداری کنند. درصدهای جدید فوق العاده ویژه معلمان برای  رتبه های مقدماتی، یک ، دو، و سه 21 درصد، رتبه چهار، 24 درصد و رتبه پنج 27درصد است. بر اساس مجوزه سازمان برنامه و بودجه فوق العاده ویژه 21 تا 27 درصدی برای فرهنگیان در نظر گرفته شد. بر اساس احکام جدید صادر شده فوق العاده ویژه معلمان حکم نومعلمان 750.000 تومان افزایش یافته است. آموزش و پرورش اعلام کرده است که  معوقات با حقوق مرداد پرداخت می گردد. قرار است احکام جدید از فروردین ماه 1400 محاسبه شود. معوقات مربوط به ماه های گذشته نیز همراه با حقوق مرداد ماه واریز خواهد شد. لازم به ذکر است معلمانی که ورودی مهر ماه 96 هستند مشمول فوق العاده ویژه می شوند.

 

 

افزایش ضریب حقوق معلمان

محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبر‌های خوب بسیاری در راه است، افزایش احکام معلمان و فرهنگی از ۲۱ به ۲۷ درصد و پرداخت آن با حقوق مردادماه، افزودن ۵ رشته به دانشگاه فرهنگیان آبادان و توسعه آن و ادامه روند واکسیناسیون فرهنگیان را از جمله این خبر‌ها برشمرد.

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۵۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۴
امیر
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
چرا نظرات منو ثبت نکردید؟؟!!
دبیر بی سرپرست
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
سلام همکاران ارجمند که در سال آخر خدمت هستند توجه کنند که با توجه به دسته گل جدید مسئولین آموزش و پرورش در تاخیر در واریزی حقوق مرداد ماه و دروغ های متعدد در توجیه این بی برنامگی عمدی شما خودتان کلاه خودتان را قاضی کنید آیا به وعده‌ های این چنین افرادی دیگر میشه اعتماد کرد که نزدیک یک ماه است اعلام کردند چندر غازی رابه عنوان فوق‌العاده ویژه بعد از چند ماه به حقوق همکاران اضافه می‌کنند اما به بهانه های مختلف وگاهی بچه گانه مانند تعطیلات سعی در ماله کشی آن داشتند اما وقتی که گندش در آمد نتونستن روی حقیقت را بپوشانند باتوجه به این حقایق آیا میشه به اجرایی شدن رتبه بندی که یک قانون هزینه زااست حتی برای ده سال آینده هم امید داشت عقل سلیم میگه که هر چه زودتر بازنشست شوید حتما بهتر است تا با وعده‌های دروغ مشتی دروغگو منتظر بمانید اون هم تا وقتی که تامین نیرو بشه بعد ببینید که لحن آقایان عوض میشه یاعلی
ناشناس
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
جان مادرتان پیگیری نکنید... هرچی پیگیر شدید کار فرهنگیان بدتر شد...
یاسر
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
حقوق کسی واریز شد؟
3/6هنوز حقوق واریز نشد!!!
امیر
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
الان اکثر معلما بالای هشت تومن حقوق میگیرن، تازه کلاس خصوصی با قیمت های عجیب غریب برگزار میکنند، که بعضا شاهد هستیم یک معلم معمولی ماهی تا 20 تومن با همین کلاسای جبرانی گرفته، خواهشا اینقده مظلوم نمایی نکنید.
امیر
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خوبه والا یکماه فقط یکی دو روز حقوق فرهنگیا افتاد عقب همه جا رو بهم ریختن، اگه مثل بقیه ارگان ها یکفته یا دو هفته یا بعضا برای بعضی ادارات تا چند ماه طول میکشید، چه کاراها که نمیکردن
ناشناس
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بلاخره چی شد واریز شد؟
ناشناس
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
معلوم نیست کی میخوان حقوق هارو واریز کنن
ناشناس
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
باسلام واحترام چرا حقوق مرداد ماه راواریز نمی کنيد علت‌ چه بوده این کمترین حقوق را به مازیاد می بينيد آیا شما با این گرانی و تورم می توانید با این حقوق کم زندگی را بچرخانید دولت مردان یه کمی فکر کنید با تشکر؟
مهدی
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلام.
حقوق و فوق العاده ها چی شد.
ناشناس
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
پس چرا هرچه اضافه حقوقن مال کادر اموزش هستند پس کادر اداری که تواین اوضاع خراب کروناهمیشه سرکارمیرن بهشون تعلق نمیگیره ولی کادراموزش که توخونه نشستن باید بهسون فوق العاده ویژه اضافع بشه .
alireza
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
فقط باید بگوییم:
لعنت ا... علی القوم الظالمین.
سعید
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مسخرست،اینکه باید شکایت کنه ماییم نه دولت بابت بودجه، اولا که خیلی از ارگان ها فوق العاده ویژه اسفند 99 اضافه شد یعنی یک ماه بیشتر از ما و از طرف دیگه چونکه همشو با هم دادن 300 تومن مالیات بهش تعلق گرفته در صورتی که اگه هر ماه واریز میشد مالیاتی برای من نداشت چون کل حکمم از 5 میلیون کمتره. از طرفی دیگر معلمان بشینید تا دیگران فقط ببرند و بدوزند.اصلا معلمی شغل انبیاست و نباید برای اینکار حقوق بگیرند. دولت دمت گرم حرمت شکن نیستیم اما حرمتمان را شکستین. ان شاء الله یه روزی از ما حلالیت میخوایین البته اگه اونجارم نخریده باشید.
ناشناس
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
امروز ۲ شهریوره و همچنان خبری از حقوق نیست... افسوس
امیر
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
چی شد حقوق ها وکی میریزن
1254
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دوم شد واریزکنید
ناشناس
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
فردا واریز میشه
ناشناس
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
حقوق باز نشستگان هنوز واریز نکردن
ناشناس
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
امروز ۳شنبه ۲مردادهنوز از حقوق خبری نیست
ررررر
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
این حقوق کوفتی و کی میریزن
ناشناس
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دممون گرم حقمون بیشترازایناست نه ماه ۴ یا۵ تومان دممون گرم که تابستان راحتیم توخونه راحتیم ازحسادت میترکین بترکین شماهمین قدرم نیستین
فرهنگی
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
متاسفم برای خودم و همه ی فرهنگیان بخاطر شغلی که انتخاب کردیم .... .
چقدر تبعیض
چقدر نفهمی
آخه با این گرانی ها چرا فقط ۴۰۰ هزار اضافه می کنند .
طاهره
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
چه قدر برای این دولت سخته گه حقوق معلمین ر پرداخت کنه یا اضافه حقوق بزنه متاسفم متاسفم ا
ناشناس
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
باسلام. چرایه نیروی خدماتی خانم که سرپرست خانواده اش است وتمام مسئولیت‌های خانه به دوش آن است باید حقوقش کم باشه این چندمین نامه است مینویسم. حقوق همه معلم‌ها سال تاسال افزایش داره آخه چراباید خدماتیها اینقدرازهمه چیزمحروم بمانند. اگه گرانی است برای همه است وتازه کارنیروهای خدماتی بیشترازدیگران است تافضای مدرسه تمیزنباشه مدیر‌. معاون ومعلم و...... نمیتوانندپاشونوتواون آموزشگاه بزارند. پس مسولین محترم دراین رابطه حقوق سرایداران وخدمت زاران کوتاهی نکنید خواهش میکنم. تورابه حضرت عباس (ع) قسم تان میدهم. یاحق یاعلی(ع)
ناشناس
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کسی حقوقشو ریختن ؟
واقعا این چه مسخره بازی که دولت در اورده
ابراهیم
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلام الان 2شهریور هنوز حقوق پرداخت نشده بقران مشکل داریم اجاره خانه ندادم روم نمیشه تو صورت صاحب خانه نگاه کنم الانم که کرونا گرفتم توی خونه افتادم نتونستم برم دکتر چون پول نداشتم اره مسول محترم پول نداشتم بخدا با این حقوقی که به خدمتگزار میدید پول دکتر هم نمیشه ..فکر کنم شما مسول محترم مشکل حقوق و مسکن و غیره ندارید به ما خدماتی ها هم به چشم برده نگاه میکنید بخدا دیگه خسته شدم روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنم ..چند بار فکر کردم خودکوشی کنم بخدا دیگه نمیتونم توی روی بچه هام نگاه کنم
حمیدرضا
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
الان دوم مرداد، هنوز پرداخت نشده، اینو چرا گیگیری نمیکنین
ناشناس
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
یکماه همه جاتورسانه هاهمه جا جارمیزنن افزیش حالا پول ندارن بدهند دیروز همه ویژه فوق العاده ها رو حذف کردند خدابه دادمان برسه بااین همه گرانی
فرهنگی بدهکار
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
چرا اول گفتند فوق العاده ویژه معلمان اضافه شده و ۴ ماه معوقه را هم میدن حالا که رفتیم قرض گرفتیم میگن لغو شده اگه الان برا یمن و فلسطین بود که از حقوق کارمندان هم بود جمع می‌کردند کمک میکردند اما برا کشور خودش نداذه
امیر
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلام تا الان هیچ مبلغی در خوزستان واریز نشده نیروهایی خدماتی حقوقشون از تمام کادری ها و اداری ها پایین تره حتی معلم ها هم بیشتر از نیروهایی خدماتی هس انگار فقط معلم ها تحت فشار اقتصادی هستن و نیروهایی زحمت کش خدماتی همیشه کمتر از باقی فرهنگیان حقوق میگیرین و هیچ فکری هم برا افزایش حقوق و مزایا در نظر نمیگیرن
معلم
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
امروز ۲ شهریور حقوق ندادن
بنده خدا
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
از منبع خیلی مطمئنی شنیدم دیگه اون پولی رو ‌که به عنوان اضافه کاری دادن به خدماتی ها و سرایدارهای زحمتکش ماه پیش ،، دیگه از این ماه اون پول رو نمیدن و همون حقوق سه میلیون بخور و نمیر رو واریز میکنن...گفتن بودجه نداریم...واقعا باید خون گریه کرد به حال خودمون و این کشور...خواهشا نوشته ام رو ثبت کن..چند بار این نظرم رو نوشتم و ارسال کردم..
رضا صادقی پور
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلا و خسته نباشید معلمان. خیلی تشکر میکنم از معلمان و خسته نباشید اگر شما نبودید الآن ما ملت بجایی نمیرسیدیم مثل من الآن درس های برنامه نویسی دارم یاد میگیرم و خیلی شماها به ما کمک کردید آسون باشه درس های سخت تر مثل املاء و ضرب x و ریاضی و ... اگه اینا به ما یاد نداید الآن خیلی سخت میشد مثال درس های برنامه نویسی خیلی تشکر میکنم و خیلی تأسف میکنم با این همه زحمت کشی و دردسر و حقوق شما خیلی کمه!!؟ چرا شما حقوقتان اینقدر کمه بقیه شکورها معلم اولین و بالاترین حقوق هست اگه معلم نباشه ملت بلانسبت الاغ میشه اصلا دولت از کجا درس آموخته از معلمین زحمت کش . و شما مارو کتک میزدید الآن شما باید یکمی دولت عزیزمان را کتک کاری کنید و بهشون رعایت ادب و درس بدید و درس عدالت را به دولت ما بدید تا رعایت کنند نه فقط ما کتک کاری میشیم باید شما معلمین دولت رو هم کتک کاری کنین چون الآن حس میکنم که دولت ما تو توهم رفته و نیاز به بهبودی داره کتکشون بزنید تا عدالت رو رعایت کنن و بهشون درس یاد بدید چون نیاز دارند و ممنون از همه معلمین خدمت به مردم و دست شما درد نکنه اگه شما نبودید من الآن به اینجا نمیرسیدم ممنون
دارا
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
حقوق مستمری بگیرا رو ریختن این ماه؟
ناشناس
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلام همکااران عزیز
فیش مردادماه از سامانه هوشمند معلم برداشته شده
معوقه حکم فوق العاده ویژه پرداخت نمیشود
ناشناس
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
حقوق کجایی دقیقا کجایی
ماری
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
میگن فوق العاده ویژه این ماه لغو شد...موند ماه بعد
ناشناس
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کدوم 4ماه افزایشی فقط الکی تو بوق و کرنا کردین حتی فیش حقوقی را هم از سایت برداشتن حقوق فردا ظهر براساس حقوق تیرماه واریز میشه خدایا خودت بدادما برس از این همه بی تدبیری
ناشناس
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دیشب فیش حقوقی بودتوسایت امروز ناپدید شده واییییی
***
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
واقعا تاسف داره کشورای دیگه حقوق معلماشون ببینید بعد بخاطر یه چندر غاز حقوق شرمنده بچه هامون بشیم وعده های امروز فردا..
ناشناس
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
مگه نیروهای خدماتی آدم نیستن تما م زحمت مدرسه روی دوش خدمت گزاران بد بختی اون وقت به حقوق ما اضافه نمی شه آخه مگه ما خدا نداریم
کیارش
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خواهشا یه فکری بکنید به دادفرهنگیان برسید با این حقوق پایین ، خیلی وحشتناک هست
ناشناس
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
همکاران و دوستان عزیز.ب عمد نمیریزن.هر چقد بتونن عرصه رو تنگ تر میکنن ک تا غرور ایرانیا شکسته بشه.خجالت زده بشن.کسی ک یکبار شرمنده و خجالت زده شد دیگه این فرد فریاد آزادیخواهی بلند نمیکنه.ب عمد ماشین وارد نمیکنن ک پراید مدل ۸۲ سوار بشی تا غروب مسافر کشی کنی غروب بری بدی تعمیرکار ک خودت له بشی شرمنده بشی و بچت گشنگی بکشه وقتی بزرگ شد بی توقع باشه
ناشناس
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کیا حقوق شان واریزشده؟
جیپسی
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
حقوق چی شد پس داد میزنم از دستتون
ناشناس
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام والا گفتن از ۳۰مرداد واریز میشه حقوق ها اما ما هنوز دریافت نکردیم
سعید جعفری
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
نمیدونم چرا این چندرغاز معلمی به چشه همه میاد ولی سایر ارگانها که عیدی عالی و اجاره هتل و .... دارن به چشمشون نمیاد
بابا معلم با قناعت زندگی میکنه بخدا
امیر
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
چی شد پوسیدیم
ناشناس
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خدماتی ها چرا محرومند از این حکم چون حقوق پایینی میگیرن
مقصودی
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
ما معلمان این مملکت طی ۷۰ سال دانش آموزان بی انضباط و درس نخوان
مردم آزار را فرستادیم علوم انسانی بخوانند و بشوند مدیران نالایق و وزیران ضد فرهنگ و نمایندگان بی هویت و غربگرا و بانکداران اختلاسگر و ربا خوار این کشور و حالا انتظار داریم با مردم و ما فرهنگیان مثل آدم رفتار کنند . انسانهای نخبه را هم دادیم دست مافیای کنکور که علوم تجربی و ریاضی فیزیک بخوانند و بشوند پزشکان و مهندسان گمنام و بی خبر از قوانین. سیستم آموزشی ما غلط است .
مهدی
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
همکاران عزیز دولت محترم نتونست تامین بودجه کنه و فیش حقوقی رو حذف کرد.
خدایا خودت ظهور کن و کمکمون کن.
امید فقط تویی
ناشناس
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
فرایند حقوق از امروز عصر شروع میشه تا فردا ظهر کم کم واریزی هست
ناشناس
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
با سلام فروردین رفته معوقات ماه اول اونم 100 درصد قبلا 10 درصد بود زمان آقای خاتمی یه ماهش هم مالیات کسر شده باور کن ...با خدمات برابر شدیم به اونا هم یک میلیون اضافه کار دادن یعنی لیسانس و فوق لیسانس به درد نمی خوره ...
ناشناس
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
با سلام فروردین رفته معوقات ماه اول اونم 100 درصد قبلا 10 درصد بود زمان آقای خاتمی یه ماهش هم مالیات کسر شده باور کن ...با خدمات برابر شدیم به اونا هم یک میلیون اضافه کار دادن یعنی لیسانس و فوق لیسانس به درد نمی خوره ...
علی
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
ایلام پرداخت نشده این یمی هم به بدبختی هامان اضافه شد
مهدی
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
جناب اقای وزیر بی غیرت،خیلی حقوق ما زیاده که اونم هر وقت دلتون خواست میدید؟چرا جرات ندارید حقوق بقیه ارگان ها رو عقب و جلو کنید؟
چرا انقدر اموزش و پرورش خوار شده که یه معلم باید ده روز مانده به اخر برج به چه کنم بیفته؟
حقوق خودتون رو هم همینطوری میگیرید؟
علی
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
امروز عصر یکم شهریور هیچ خبری از حقوق نیست بدبخت روحانی راست میگفت سر وقت پرداخت میکنیم ما میخرش میکردیم
سید
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خدایا مگه نیروخدمات آدم نیست خداازتون نگذره کوپس چرانریختن چندرغاز رو الان ساعت ۵:۵ عصرهست تاریخ ۱شهریورشد
ناشناس
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
مبلغ ۲۰۰ هزار تا حداکثر ۷۰۰ هزار تومان این همه بوق و کرنا داره ولی افزایش ۵۰ درصدی (حداقل ۴ تا ۱۰ میلیون) ارگان های دیگه بی سر و صدا باید اتفاق بیفته!! واقعا متاسفم برای همه
ناشناس
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
ناشناس
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام حقوق بازنشستگان کشوری امروز بعد شهر شروع شده
و حقوق فرهنگیان نیز فردا پرداخت خواهد شد
ناشناس
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
چرا رتبه ی ۵ حقوق معلم ها انقد پایین انتخاب شده؟
سید
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
من ۳۰۰اضافه شده پول دوتامای بی بی،
رامین
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خواهشا ۳۰۰ یا ۴۰۰ را نخواستیم اضافه کنید !! بخدا !
نکنه از صندوق صدقات جمع کردین به معلما میدین
یک ماه هم که از بیمه درمانی ها الک الکی کم میشه
صدقه که نمیدیت مثلا حقوق میدین !!!
ناشناس
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
چرا حقوق واریز نمیکنید جواب بدید اگه دادمون رو میشنوید
ناشناس
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خبری‌نشد
آن‌را‌که‌خبر‌شد
خبری‌باز‌نیامد
ای‌باد‌صبا‌کجایی؟
که‌الان‌وقتشه
ناشناس
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
با سلام و درود فراوان خدمت شما
حقوق فرهنگییان در مرداد ماه که پرداخت نگردیده... اطلاعات سایت کامل نیست.الان ساعت ۴ روز دوشنبه ۱شهریور هست وهنوز حقوقی پرداخت نشده
بازپور
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
هنوز واریز نشده
ناشناس
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
ناشناس
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عصردوشنبه هم شد بازهم تخم مرغ خالی بخوریم ازحقوق خبری نیست
ناشناس
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بعضیا دل درد میگیرن ازاین که معلما الآن خونه اند وحقوق میگیرن خب شماهم میخواستین معلم بشید موقع سختی هاش آخ واوخ میکنید حالا این حقوقای ناچیزو برای ما زیاد میدونید واقعا چقدر بعضیا نادونن
ناشناس
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
الان یکی نییت بگه کی حقوق رو واریز میکنین خدا خودش رحم کنه
ناشناس
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
حقوق واریز شده ؟؟؟
مهدی
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
حقوق اذربایجانشرقی هنوز تا این ساعت واریز نشده
دریا
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام.هرمزگان واریز نشده
امیر
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
پس بازنشسته ها چی ؟؟اونا ادم نیستند ؟؟؟واقعا برای این دولت مملکت جای تاسفه
ناشناس
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
پس چی شد حقوق مرداد
یکی جواب بده امروزم 1مرداد
کو پس واریز نشد ؟؟
ناشناس
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
فعلا عصریکشنبه شدوخبری از حقوق فرهنگیان نشد
برات آزموده
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
مگه حقوق ادارات دیگرو میدن کسی صداش در میاد که حقوق مردارد و توی بوق وکرنا کردن .واقعا متاسفیم برای ای کشور
مریم
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
برای بازنشستگان چکار کردند
ناشناس
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
امروز 1شهریور هست ولی هنوز از حقوق خبری نیست چرا خالی می بندید!!؟
ناشناس
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کدوم افزایش آخه ۵۰۰اضافه کردن از اون طرف کسورات دو برابر شده آخه این کجاش عدالته فرهنگیان بیچاره چکار کنن تا الآنم حقوقی واریز نشده فقط فقط فقط حرف اضافه و دروغ اگه راست میگین یک بار مقرری ماه اول کم نکنید آخه چرا کم میکنید کلی پولو همونجا میدزدن همه ارگانها پول میگیرن فرهنگیان مقرری باید کم بشه بخوره توی سرشون این نوع افزایش حقوقی که از اون ور همه چیز دوبرابر میشه صندوق ذخیره،بیمه،مالیات آخه یه معلم بیچاره با چندرغازباید اینهمه مالیات بده اونا که میلیاردی میگیرن فرار مالیاتی دارن از کدوم مشکل و بیچارگی معلمان بگیم یکی توی فکر نیست فقط یک هزار تومنی که اضافه کنن توی بوق و کرنا میکنن و طلبکار هم میشن که افزایش دادن
ناشناس
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام من الان فیش حقوقی مال مرداد نگاه کردم چهارصدو پنجاهزار تومان اصاف شده از اون طرف مستمری و مالیات نهصد و خورده ای کم شده نکنید تو را به خدا اینجور سر فرهنگی درنیارید اینقدر حرص ما ندیدحداقل داخل رسانه جار نزنید بدلرید دردمون به دل خودمون باشه
ناشناس
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
آخه این حقوقی هست که چهارصد پنجاه هزار تومان اضاف شده از اون طرف مالیات و مستمری اول نزدیک نهصد و خورده ای کم میشه از حقوق آخه چرا این کارا سر فرهنگیان میارید یعنی ی مسول نیست انسان باشه مسلمون بشه خسته شدیم بعد میگن چرا فرهنگیان روحیه ندارن بسکه مثل بچه ها کلاه سرشون می دارن
حسین
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
آقایی که میگی معلم ها دائم بیکارند . شما یک ماه فقط بیا بنشین سر کلاس یا اصلا داخل شاد با ۴۰ تا بچه و ۸۰ تا اولیایی که هر کدام یک ساز می‌زنند سر کن . بعد بیا بگو پول‌مفت ... اولا که طرز فکر ها و شعور ها تا وقتی که برای فرهنگ و آموزش کشور؛ مثل فکر شما باشد به هیچ کجا که نمی‌رسیم هیچ، از این هم بدتر می‌شویم. معلم مهم ترین رکن اساسی ترین رکن و مجری و بازیگر مهم فرهنگ در یک جامعه است . حالا شما به معلم های کشور نرسید ببینید اگر از افغانستان بدتر نشدیم هر چی خواستید بگید
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
چراحقوقی واریزنشده هنوز؟!
امیر
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
هنوز واریز نکردن استان هرمزگان،
ناشناس دیگر
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
شمایی که نوشتی کاری نمیکنن معلما. اگه کاری نمیکنیم شما بیا جای من ،من راضی ام
فاطمه
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
آقای ناشناس ک میگی معلما بیکارن اصلا این طور ک شما میگین نیست یه معلم هر روز هم زمان با 40 تا دانش آموز در ارتباط و تعامله و باید بهشون درس و خوندن و نوشتن یاد بده. الانم که انلاینه و باید فیلم صبط کنن و با کلی نرم افزار باید تولید محتوا کنن. کارمندای دیگه پشت میز نشستن و روزی چند تا ارباب رجوع رو راه میندازن اونم نه به طور همزمان... البته کار همه با ارزشه و با تخصصیه که دارن... کار معلم از باارزش ترین و سخت ترین کاراست
ناشناس
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کارمند دارایی مملکتو خورده ما به یه واحد حسرتیم اونا اونوقت آپارتمان می زنن و مسافرت های خارجی میرن خانوادگی اون وقت حقوق ما رو ریختن جونشون درمیاد.کارمند دادگستری کارمند دانشگاه کارمند دارایی جز اینکه مالیات بگیرن و کار نکنن مفت بچرخن چه فایده ای دارن مفت خورترینن در سطح مملکت
ناشناس
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خودم دانشجو بودم می دیدم کارمند های دانشگاه مثل خاله زنک ها یه جا می شینن عین کافی شاپ از خودشون طول مدت کاریشون پذیرایی می کنن انگار محل کار نیست دانشجو کارش بیفته با اخم جواب میدن حقوق کارمند های دانشگاه ریخته نشه زورشون به ما می رسه
ناشناس
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کارمند دادگستری اون قدر پول می گیرن هار شدن پول اونا رو قطع کنن پول کارمند دانشگاه که مفت خور ترینن رو قطع کنن
ناشناس
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
والا مفت خور تر از کارمند دانشگاه نیست می شینن چایی می خورن میوه غذا و هیچ منفعتی در طول سال ندارن
****
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
با سلام و درود فراوان خدمت شما
ممکن است بفرمایید بالاخره حقوق بازنشستگان فرهنگی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
محمدرضا. سیدپیران
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام بنده بازنشسته فرهنگی هستم ازمسولین محترماستدعا مینمایم کمی هم به درامدبازنشسته ها بیاندیشیدماها همیشه درزیرخط فقر زندگی می کنیم. بخدا فردای رو قیامت بایدجواب گو باشید که بازنشسته ها شرمنده اهل عیالشان میشوندجناب آقای ریسی شما قول دادید به معیشت بازنشستگان برسید انشالله موفق باشید
محمد
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
امروز ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰ ظهر هنوز حقوقی واریز نشده؟
چه بی مسئولیتی این مملکت داره؟ نمیگن با این تورم و گرانی حقوقا شب واریزی تموم میشه همه چشم انتظار حقوق ماه بعد هستند
پول اجاره خونه، قسط وام و قروض سر برج عقب بیفته کی میخاد بده؟
نیلوفر
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
امروز اول شهریور هست هنوز حقوق پرداخت نشده چرا تا ی چیز اضاف می کنید همه جا رسانه از می کنید آبروی فرهنگیان بردید با این افزایش حقوقتون با این وضع گرونی
چرا اونایی که جدید استخدام شدن همیشه بیشتر از بقیه که سالهاست دارند کار می کنید اصاف میشه نیروی که بیست و چهار سال هست داره کار می کنه با فوق لیسانس کلی در روستاها خدمت کرده تا الان رتبه ۴ یا ۵ شده با چند تا بچه چرا باید حقوقش کمتر از کسی باشه که تازه استخدام شده این قوانین رو از کجا میارید اجرا می کنید
؟.. ما سال‌های اول خدمتت خیلی حقوقمون کم بوده الان هم که اینجور قوانینی دارید
ناشناس
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
ندانتون بشه دوقرون میدن تبلیغ میکنن پس کی دیگه
ع.م
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
آقاحقوق این دولت به موقع نبود
ناشناس
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
چرا یک نیروی خدماتی در اداره های مختلف 10-12 میلیون حقوق دریافت می کنند اما نیروی خدماتی آموزش و پرورش 4 تومن ، حتی معلم های عزیز هم 5-6 میلیون ... واقعا تعجب بر انگیزه ، ... وقتی یک زندانبان اهمیتش از معلم هم زیاد تره وای به حال جامعه ما