صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 22
کد خبر: ۹۹۵۰۲

ساعت کار جدید بانک ها / فعالیت دوباره بانکها در روز پنجشنبه

ساعت کار بانک ها بر اساس تصمیم جدید شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی اعلام شد و بر اساس اعلام این شورا ساعت کار جدید بانک ها به روال گذشته برمی گردد و از این پس بانک ها پنجشنبه ها نیز فعال خواهند بود.

به گزارش راهبرد معاصر با پایان تعطیلی سراسری کشور فعالیت ادارات و سازمان های مختلف از جمله بانک ها از امروز آغاز شد. البته بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی ساعت کار بانک ها تغییراتی داشته است و قرار است به روال قبل برگردد. بر اساس این اطلاعیه ساعت کار جدید بانک ها از فردا دوشنبه اول شهریور ماه 1400 به روال قبل برگشته و تعطیلی پنجشنبه ها لغو می شود. در ادامه جزئیات را بخوانید. 

 

ساعت کار جدید بانک ها

ساعت کار جدید بانک ها بر اساس اطلاعیه شورای بانک ها از روز دوشنبه اول شهریور 1400 از این قرار است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت کار کارکنان شعب از 7:30 تا 14:30  و مشتریان شعب ساعت 8:00 تا 13:30 خواهد. بر اساس این اطلاعیه تعطیلی پنجشنبه بانک ها لغو و به روال قبل برمی گردد و ساعت کار بانک ها در پنجشنبه  برای کارکنان شعب ساعت 7:30 تا 13:00 و مشتریان شعب از ساعت 8:00 تا 12:30 خواهد بود.

آغاز فعالیت ادارت و بانک ها از امروز

پس از پایان تعطیلات سراسری کشور به واسطه تشدید ابتلا به کرونا و افزایش میزان فوتی ها امروز فعالیت ادارات و بانک های کشور آغاز شد. در این میان استانداری تهران نیز اعلام کرده است که امروز یکشنبه 31 مرداد 1400 اولین روز کاری ادارات، بانک ها و اصناف است.

 

 

لغو تعطیلی پنجشنبه بانک ها

پس از مصوبه هیات دولت برای تمامی دستگاه ها اجرایی به واسطه کاهش مصرف برق در کشور، فعالیت بانک ها در روز پنجشنبه  از 18 مرداد تا ابتدای شهریور تعطیل شد. دیروز اعلام شد که از این پس تمام ادارات کشور به جز تهران باید به فعالیت خود در پنجشنبه ها ادامه دهند و بر این اساس تعطیلی پنجشنبه ها لغو شده است. در این میان شورای هماهنگی بانک ها هم از لغو تعطیلی پنجشنبه بانک ها خبر داده است.

 

 

 

جدول ساعات جدید کار بانک ها

از فردا قرار است ساعت کار بانک ها تغییر کرده و به روال قبل برگردد. در ادامه ساعت شروع کار بانک ها را ببینید.

ایام هفته ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه (کارکنان شعب) ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰
شنبه تا چهارشنبه (مشتریان شعب) ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۳۰

 

ایام هفته  ساعت کاری
پنجشنبه (کارکنان شعب) ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰
پنجشنبه (مشتریان شعب) ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: