صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۳۰
  • چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 17 August 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 23
کد خبر: ۹۹۶۵۸

سردار سلامی: حضور جوانان در مسجد باعث ارتقای امنیت اجتماعی می‌شود

فرمانده کل سپاه گفت: مساجد نقطه اتکا و پایگاه همه کارهای نیک است و هرآنچه فعالیت‌های اجتماعی وحضور بیشتر جوانان و مردم باشد امنیت اجتماعی بیشتری را شاهد خواهیم بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش راهبرد معاصر سردار حسین سلامی درحاشیه سفر امروز خود به اصفهان در نشستی با موضوع امربه معروف و نهی از منکربامسئولان مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر این استان ضمن تقدیر وابراز خرسندی از فعالیت‌های ویژه مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان اظهار داشت: امربه معروف بسیار مهم و با ارزش است و باید با برنامه ودقت انجام شود و باید شیرینی امر به معروف و نهی از منکر را که همان ترویج زندگی بهتر در کنار عاقبت به خیری است را به مردم نشان داد و چشاند تا این فریضه ترویج پیدا کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلابی در ادامه افزود :مساجد نقطه اتکا و پایگاه همه کارهای نیک است و هرآنچه فعالیت‌های اجتماعی وحضور بیشتر جوانان و مردم باشد امنیت اجتماعی بیشتری را شاهد خواهیم بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به مشکلات آب اشاره و اظهار داشت: ما در هر جایی که منافع مردم باشد با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط آمادگی همکاری و کمک داریم وقبلا هم انجام داده‌ایم.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی به فعالی‌ های گسترده مجمع اشاره واظهار داشت: مجمع در ابعاد مختلف آب و محیط زیست، سلامتی و بهداشت فرهنگی و اعتقادی و فضای مجازی ورود پیدا کرده است و درهمین راستا تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان بازرسی و دانشگاه و سپاه صاحب‌الزمان و نیروی انتظامی دارد وامربه معروف را در میدان به منصه ظهور گذاشته است.

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی اصناف در زمینه مبارزه با کرونا که حاصل آ ن را می‌توان به ۱۲۰ هزار بازرسی و سرکشی با حضور بیش از ۵۰۰ ناظر نام برد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده در ادامه این نشست به ۵ قرارگاه مجمع و فعالیت‌های قرارگاه مهر و امید مساجد اشاره و افزود: در قرارگاه مهر و امید مساجد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد که در این راستا همکاری‌های خوبی باقوه قضائیه و سپاه و ناجا داشته که افتتاح دفترصلح وسازش در مسجد و طرح سلمان محمدی دربیش از ۴۰ منطقه گردشگری و قرارگاه ناظران سلامت بمنظور کمک مومنانه و نظارت بهداشتی وسرکشی‌های ویژه و وفضای مجازی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه‌ها است.

جانشین مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان بیان داشت: درخواست ما ورود سپاه به رفع مشکل آب وزاینده رود و ساماندهی و تسریع درپروژهای آب رسانی است که این نهاد مقدس می‌تواند کارهای ارزنده‌ای را در این خصوص انجام دهد ویقینا نقش موثر سپاه در بعضی استان‌ها دراین زمینه‌ها شاهد برطرف شدن مشکلات مردم شده است و درخواست دوم ما حضور گسترده و میدانی مردم ونیروهای بسیج درتمام ابعاد امربه معروف و نهی ازمنکر است که بسیار راهگشاست./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: