درخواست ۴۰ نهاد آمریکایی از گوگل و آمازون-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

درخواست ۴۰ نهاد آمریکایی از گوگل و آمازون

به دنبال امضای قرارداد میان گوگل و آمازون با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی، ۴۰ نهاد آمریکایی خواستار لغو این قرارداد همکاری شدند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 24
کد خبر: ۱۰۶۶۳۹

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (معا)، بیش از ۴۰ نهاد آمریکایی نامه سرگشاده منتشر شده توسط ائتلافی از کارکنان شرکت‌های آمازون و گوگل و درخواست آنها برای لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت‌ها با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی را تایید کردند.

 

این نهادها در بیانیه‌ای خواستار تحریم رژیم صهیونیستی ازسوی گوگل و آمازون شدند.

 

در این بیانیه آمده است: آمازون و گوگل، کنترل فلسطینی‌ها را برای دولت اسرائیل و اجبار آنها به ترک سرزمین خود را آسان تسهیل می‌کنند.

 

این نهادهای آمریکایی در ادامه بر لزوم استفاده از فناوری برای گردهم آوردن مردم، نه برای تسهیل آپارتاید و پاکسازی نژادی و قومی تاکید کردند.

 

این بیانیه پس از آن صادر شد که اخیرا ائتلافی از کارکنان شرکت‌های آمازون و گوگل با انتشار نامه‌ای سرگشاده خواستار لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت‌ها با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی شدند.

 

بیش از ۳۰۰ تن از کارکنان آمازون و نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان گوگل با ارسال یک نامه سرگشاده ناشناس که در روزنامه گاردین به چاپ رسید خواستارعدم اجرای طرحی به نام "نیمبوس" شده بودند.

 

قرار است در قالب این طرح خدمات کلود به دولت و ارتش رژیم صهیونیستی ارائه شود. ارزش این قرارداد که در اوایل سال جاری میلادی منعقد شده است به ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد./ایسنا

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار