ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

لایجه رتبه‌بندی معلمان در اولویت قرار گرفت

لایجه رتبه‌بندی معلمان در اولویت قرار گرفت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستورکار اولویت‌دار مجلس قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 27
کد خبر: ۱۱۱۳۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی نیکزاد در توییتی در صفحه اجتماعی خود اظهار کرد: اکثریت نمایندگان مجلس با لایحه رتبه‌بندی معلمان موافق هستند و این موضوع در دستورکار اولویت‌دار مجلس است.

 

متن کامل توییت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین به شرح ذیل است: «خبری که از قول بنده، مبنی بر پس گرفتن لایحه رتبه‌بندی توسط دولت منتشر شده، صحت ندارد.

 

دولت و مجلس با همراهی یکدیگر این موضوع را پیش می‌برند و اکثریت نمایندگان با این لایحه موافق هستند و این موضوع در دستورکار اولویت‌دار مجلس است.»/خبرآنلاین

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
من به عنوان یک فرهنگی دیگه بریدم. با این حقوق ها فقط شرمنده خانواده هستیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدونن من با سه فرزند و 28سال سابقه ومدرک لیسانس 6میلیون وهفتصد هزار تومان میگیرم.
شما را به جان بچه‌ها تون قسم میشه با این حقوق زندگی کرد. فقط کرایه خونه یک منزل 70 متری 5میلیون تومنه من چطور جواب خانواده رو بدم. تورو خدا هنوز نمردیم یک کاری بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
درباره رتبه بندی معلمان چرا نمایندگان این همه دروغ به خورد معلمان مدهند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
فرهنگیان محترم می دانند که این لوایح وبودجه در نظر گرفته شده صرفا ترمیم حقوق هست ومقوله رتبه بندی خواست معلمان کاملا متفاوت می باشد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
سلام مگر قرار نبود لایحه رتبه بندی فرهنگیان برای شش ما 25 هزار میلیارد تومان باشد واقای منادی ودیگر نمایندگان در مجلس هم همین عددرا گفتند چرا امروز حرف خودراپس گرفتند وقالیباف رییس مجلس گفت 12/500 هرار میلیارد برای شش ماه چرا به جامعه فرهنگیان دروغ می گویید مگر خودتان را فراموش کردید که شما که علم وسواد یاد گرفته اید وبه این پست رسیده اید از دست ورنج این فرهنگیان است خداوندراناظر بر کارهایتان داشته باشید ودروغ نگویید که خداوند انسانهای دروغگورادوست ندارد
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار