حوزه علمیه پیگیر رتبه بندی معلمان!-راهبرد معاصر
رکورددارترین نام برای دختران ایرانی اعلام شد همسر مالک شرکت موبایل موسوی آمل بازداشت شد قاضی پرونده چای دبش: پاسخ بانک‌های شاکی به استعلام‌ها متناظر با سوالات دادگاه تنظیم نشده است بریز و بپاش میلیاردی متهمان پرونده رضا‌یت خودرو با پول مردم کلاس‌های جبرانی دانشگاه‌ها چگونه تشکیل خواهد شد؟ یازدهمین دادگاه چای دبش برگزار شد / تفهیم اتهام به یک متهم دیگر پرونده ساعت آغاز فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد مدارس ۱‌۱ شهرستان کرمانشاه فردا تعطیل شد کدام شغل‌ها در آینده با افزایش تقاضا روبه رو می‌شوند؟ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ / ثبت‌نام ۵۶۰ هزار نفر بلاتکلیفی ۱۶ میلیون دانش آموز برای روز شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۳ توضیح دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص حواشی برگزاری جشن یلدا  امکان تعطیلی کلاس درس بعد از امتحانات نوبت اول  هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۹/۳۰؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور ورود سامانه بارشی به کشور از امروز / یلدای برفی در استان‌های غربی

حوزه علمیه پیگیر رتبه بندی معلمان!

مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار با وزیرآموزش و پرورش گفت: نسبت به موضوع رتبه‌بندی معلمان، در اصل و اجرا دقت لازم را داشته باشید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 07
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲

به گزارش راهبرد معاصر، آیت الله علیرضا اعرافی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم که در دفتر حوزه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: شما نیروی آشنا به کار، خدوم، جهادی و انقلابی هستید و امروز کار بزرگی برعهده شما گذاشته شده است و حوزه و مراکز حوزوی انتظاری زائد بر آنچه که وظیفه آموزش و پرورش است، ندارد و برحسب وظیفه و با تمام قدرت در خدمت همکاران فرهنگی و این دستگاه عظیم خواهیم بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، افزود: موضوع رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار بگیرد و ما نیز در تسهیل این موضوع مهم، کمک می‌کنیم؛ چرا که معتقدیم اگر جامعه معلم و مدیران به دستگاه تعلیم و تربیت و عملکرد مسئولان این دستگاه، اعتماد کنند و آن را تکیه گاه بدانند، قطعاً گام‌های بعدی را محکم و جدی‌تر اجرایی خواهیم کرد.

آیت الله اعرافی با بیان این که نگاه به وزیر جدید، نگاه مثبتی است، تصریح کرد: وقتی نشاط و انگیزه در بدنه شکل گرفت برای آینده هم نتایج بهتری بدست خواهد آمد و انسان‌های متفکر و فرهیخته‌ای می‌توان تربیت و وارد جامعه کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دانشگاه فرهنگیان و رسالت مهم آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان باید تلاش کرد جایگاه این دانشگاه را ارتقا داد و در ذیل این ارتقا صدهزار نفر به عنوان سرمایه نیروی انسانی و متخصص تربیت و واردجامعه کرد.

لزوم تولید فکر در آموزش و پرورش

مدیر حوزه‌های علمیه بر استفاده جمعی از پژوهشگران، محققان و اندیشه ورزان حوزوی و دانشگاهی برای اجرای طرح تحول آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: تولید فکر برای آموزش و پرورش نیازی دائمی است. این تولید فکر در دانشگاه و حوزه‌های علمیه شکل می‌گیرد؛ لذا به منظور بهره‌مندی بیشتر و توزیع مسئولیت‌ها باید مجموعه نهادهای پژوهشی، آموزشی، تحقیقی کارآمد که متناسب با نیازهای آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند را همانند یک منظومه ببینید و تعامل داشته باشید چرا که می‌تواند با این نگاه ادامه مسیر تحولی در آموزش و پرورش را تضمین کرد./ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر