پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

حوزه علمیه پیگیر رتبه بندی معلمان!

مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار با وزیرآموزش و پرورش گفت: نسبت به موضوع رتبه‌بندی معلمان، در اصل و اجرا دقت لازم را داشته باشید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 07
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲

به گزارش راهبرد معاصر، آیت الله علیرضا اعرافی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم که در دفتر حوزه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: شما نیروی آشنا به کار، خدوم، جهادی و انقلابی هستید و امروز کار بزرگی برعهده شما گذاشته شده است و حوزه و مراکز حوزوی انتظاری زائد بر آنچه که وظیفه آموزش و پرورش است، ندارد و برحسب وظیفه و با تمام قدرت در خدمت همکاران فرهنگی و این دستگاه عظیم خواهیم بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، افزود: موضوع رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار بگیرد و ما نیز در تسهیل این موضوع مهم، کمک می‌کنیم؛ چرا که معتقدیم اگر جامعه معلم و مدیران به دستگاه تعلیم و تربیت و عملکرد مسئولان این دستگاه، اعتماد کنند و آن را تکیه گاه بدانند، قطعاً گام‌های بعدی را محکم و جدی‌تر اجرایی خواهیم کرد.

آیت الله اعرافی با بیان این که نگاه به وزیر جدید، نگاه مثبتی است، تصریح کرد: وقتی نشاط و انگیزه در بدنه شکل گرفت برای آینده هم نتایج بهتری بدست خواهد آمد و انسان‌های متفکر و فرهیخته‌ای می‌توان تربیت و وارد جامعه کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دانشگاه فرهنگیان و رسالت مهم آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان باید تلاش کرد جایگاه این دانشگاه را ارتقا داد و در ذیل این ارتقا صدهزار نفر به عنوان سرمایه نیروی انسانی و متخصص تربیت و واردجامعه کرد.

لزوم تولید فکر در آموزش و پرورش

مدیر حوزه‌های علمیه بر استفاده جمعی از پژوهشگران، محققان و اندیشه ورزان حوزوی و دانشگاهی برای اجرای طرح تحول آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: تولید فکر برای آموزش و پرورش نیازی دائمی است. این تولید فکر در دانشگاه و حوزه‌های علمیه شکل می‌گیرد؛ لذا به منظور بهره‌مندی بیشتر و توزیع مسئولیت‌ها باید مجموعه نهادهای پژوهشی، آموزشی، تحقیقی کارآمد که متناسب با نیازهای آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند را همانند یک منظومه ببینید و تعامل داشته باشید چرا که می‌تواند با این نگاه ادامه مسیر تحولی در آموزش و پرورش را تضمین کرد./ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده