کشته شدن 3 سرکرده داعش در شمال عراق-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کشته شدن 3 سرکرده داعش در شمال عراق

نیروهای سازمان الحشد الشعبی سه سرکرده ارشد داعش را در شمال عراق از پای درآورد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 06
کد خبر: ۱۲۵۰۹۳

به گزارش راهبرد معاصر نیروهای سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) شامگاه امروز یکشنبه با همکاری نیروهای امنیتی، با عناصر گروه تروریستی داعش در شمال عراق درگیر شدند.

شبکه خبری الغدیر گزارش داد، نیروهای الحشد الشعبی در یک عملیات امنیتی موفق، موفق شدند سه نفر از سرکرده‌های داعش را در شهر «الشرقاط» واقع در استان صلاح الدین از پای درآورند.

الحشد الشعبی همچنین خبر داد که این سه تروریست در منطقه موسوم به «ولایت دجله» فعالیت داشتند و از خطرناکترین عناصر داعش به شمار می‌رفتند.

 الحشد الشعبی دهم بهمن ماه گذشته خبر داد که عملیات امنیتی علیه عناصر باقی مانده داعش در صلاح‌الدین را آغاز کرده است. این عملیات را نیروهایی از تیپ هفتم الحشد الشعبی وابسته به فرماندهی عملیات کرکوک و شرق دجله آغاز کردند.

این عملیات شامل بازرسی از اهداف مشخص شده و رصد تحرکات تروریست‌هایی است که هر از گاهی سعی می‌کنند برای هدف گرفتن امنیت شهروندان و نیروهای امنیتی به برخی مناطق نفوذ کنند.  /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار