به گزارش راهبرد معاصر ، ارسال پیامکهای تبلیغاتی از طریق تلفن ثابت چه بهصورت متنی و چه بهصورت صدا (voice) در صورت نداشتن مجوز، تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنان برخورد قانونی میشود.
شرکت مخابرات ایران با توجه به لزوم رعایت مشتری مداری و حفظ حریم شخصی کاربران همواره فعالیتهای خود را با تکیهبر برقراری ارتباطات پایدار به همراه اقدامات حرفهای برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به تمام مشتریان اعم از تجاری، خانگی و غیره پایهگذاری کرده و تمامی شهروندان میتوانند جهت پیگیری اینگونه موارد از طریق سامانه ارتباط مردمی(۲۰۲۱) اقدام نمایند.
بر اساس این گزارش احترام به حریم خصوصی مشتریان یک مزیت رقابتی برای تمامی برندها است و همچنین با توسعه روزافزون فضای وب و سوءاستفاده از اطلاعات حریم خصوصی مشتریان، این موضوع اهمیت بیشتری نیز پیداکرده است.
بهطورکلی، ارسال اطلاعات از طریق پیامکهای تبلیغاتی و مواردی ازایندست باید بهگونهای باشد که حریم خصوصی تمام شهروندان مراعات شده و همراه با توافق اولیه و جلب رضایت آنان باشد، چراکه اطلاعات مربوط به صاحبان خطوط تلفن، محرمانه بوده و در صورت شکایت کاربران از طریق درگاههای ذکر شده در خبر در اسرع وقت از طریق درگاه های ارتباطی شرکت مخابرات ایران، پیگیری و ترتیب اثر داده میشود.
آخرین اخبار و پست های مخابراتی را در صفحه اینستاگرام شرکت مخابرات ایران به نشانی https://www.instagram.com/tci.ir/ دنبال کنید.