آتش سوزی ۴ هکتار از اراضی تالاب انزلی-راهبرد معاصر
خبر مهم برای معلمان فاقد رتبه | ارزیابی پرونده معلمان بدون رتبه بندی آغاز شد وزیر آموزش و پرورش: کلاس بدون معلم نداریم انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه 

آتش سوزی ۴ هکتار از اراضی تالاب انزلی

در این آتش سوزی که به دلیل سهل انگاری یکی از کشاورزان بومی منطقه رخ داده بود ۴ هکتار از اراضی تالاب بین المللی انزلی طعمه حریق شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 23
کد خبر: ۱۳۰۵۹۱

به گزارش راهبرد معاصر رئیس اداره محیط زیست انزلی گفت: چهار هکتار از اراضی تالاب انزلی به دلیل سال انگاری بومیان دچار حریق شد.

سید فرشید فلاح عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اطلاع رسانی مردمی در ساعت ۱۳ امروز مبنی بر وقوع حریق در اراضی تالاب بین المللی انزلی در محدوده روستای سنگاچین بلافاصله اطفای حریق در دستور کار گروه‌های امدادی قرار گرفت.

وی افزود: در این آتش سوزی که به دلیل سهل انگاری یکی از کشاورزان بومی منطقه رخ داده بود ۴ هکتار از اراضی تالاب بین المللی انزلی طعمه حریق شد.

فلاح اضافه کرد: یکی از کشاورزان برای اصلاح زمین کشاورزی خود اقدام به آتش زدن چوب و علوفه اضافی کرده و بدون اطمینان از خاموش شدن کامل آتش مزرعه را ترک کرده بود که آتش به نقاط دیگر سرایت کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست انزلی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی به همراه نداشت./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار