سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد اعلام محدودیت‌های ترافیکی از ۷ تا ۱۰ آبان در برخی از جاده‌های کشور این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی تشکیل پرونده قضائی برای فائزه هاشمی زمان توزیع کارت آزمون کانون وکلا اعلام شد تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات/ سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول اجرای ساعات کاری ادارات جدید شد مدارس این شهر‌ها فردا چهارشنبه ۷ آبان تعطیل شد/ تاخیر در فعالیت ادارات خوزستان + جزئیات  وکیل مدافع پژمان جمشیدی: موکلم ممنوع الخروج نبوده است  خروج سهامدار اصلی بانک آینده از کشور صحت دارد؟

خط تماس مستقیم پلیس با پلیس راهور راه‌اندازی شد

مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 06
کد خبر: ۱۷۱۹۱۶

به گزارش راهبرد معاصر،  سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی که با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی و سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریعتر با مردم وجود دارد.

 

وی افزود: سه شماره 120، 88288888 و 88255555 برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند سوالات مربوط به شماره گذاری، اجرائیات، صدور گواهینامه، وضعیت ترافیکی محورها و هر موضوع دیگری که مربوط به راه و رانندگی می‌شود را از این سه شماره با پلیس درمیان بگذارند.

 

شیرانی با اشاره به اینکه افتتاح این مرکز 70 درصد از نارضایتی‌های مردم را از خدمات پلیس راهور کاسته است، گفت: روزانه بیش از 3 هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می‌شود.

 

همچنین در ادامه این مراسم سردار رادان از پلیس راهور قول گرفت که چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی شود.

 

سردار رادان بیان کرد: بسیاری از مردم نسبت به بعضی از خدمات پلیس راهور سوالاتی دارند که می‌توانند از طریق این سه شماره سوالات پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

 

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند، گفت: پلیس راهور باید زودتر از سایر پلیس‌های تخصصی هوشمندسازی را به مرحله اجرا در آورد./ تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار