ترامپ نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد سنای آمریکا هم به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ رای داد پزشکیان دکترای افتخاری جراحی قلب از پاکستان دریافت کرد ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟

گردباد در آمریکا، حداقل ۲۶ کشته گرفت

گردباد در آمریکا، حداقل ۲۶ کشته گرفت رسانه‌ها از ایالت‌های جنوبی و غرب میانه آمریکا خبر دادند که گردباد و توفان علاوه بر تحمیل خسارت‌های شدید، جان دست‌کم ۲۶ آمریکایی را گرفته و ده‌ها نفر را زخمی کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 02
کد خبر: ۱۷۸۰۴۱

به گزارش راهبرد معاصر،‌ تازه‌ترین خبرها از وضعیت چندین ایالت آمریکا که گردباد و توفان آنها را درنوردیده است، نشان می‌دهد که شمار تلفات انسانی و مجروحان رو به افزایش است.

 

شبکه الجزیره با شدت گرفتن وضعیت وخیم ایالت‌های جنوبی و غرب میانه در آمریکا در نتیجه گردباد و توفان، روز یکشنبه (امروز) گزارشی منتشر کرد.

 

طبق این گزارش، در پی وقوع توفان و گردباد در شهرها و مناطق مناطق جنوبی و غرب میانه ایالات متحده، دست کم ۲۶ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

 

بنا بر گزارش الجزیره، از جمعه شب هفته گذشته چندین گردباد در هشت ایالت آمریکا به وقوع پیوست که سبب تخریب منازل، کسب و کارها و تکه تکه کردن درختان شده است.

 

گردباد همچنین باعث ایجاد توفانی گسترده شد که در ایالت‌های جنوبی به آتش سوزی در جنگل‌ها و در ایالت‌های غرب میانه سبب کولاک و سرما شده است.

 

گردباد و توفان زندگی حدود ۸۵ میلیون نفر از ساکنان آمریکا را مختل کرده و برق ده‌ها هزار آمریکایی را قطع کرده است.

 

بیشترین میزان تلفات گردباد و توفان تاکنون در ایالت تنسی ثبت شده و تا به حال حداقل ۹ آمریکایی در این ایالت جانشان را از دست داده‌اند. چهار آمریکایی در ایالت رکانزاس و چهار نفر هم در ایالت ایلینوی قربانی شدند و گردباد در ایالت‌های ایندیانا، آلاباما و می سی سی پی هم تلفات داشته است./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار