پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت

رجبی مشهدی:برق دو بانک دولتی قطع شد

رجبی مشهدی:برق دو بانک دولتی قطع شد رجبی مشهدی گفت: کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق ادارات با جدیت در حال اجراست و از ابتدای تیرماه فهرست دستگاه‌هایی که مصوبات کاهش مصرف را نادیده می‌گیرند، منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 17
کد خبر: ۱۸۹۸۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: امسال وزارت نیرو با هدف تامین برق پایدار برای کلیه مشترکان برنامه ۱۴۰ اقدام عملیاتی شامل طرح‌های مدیریت مصرف متنوع برای بخش‌های مختلف را طراحی کرده که در دست اجراست.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه طرح کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج مصرف در بخش اداری و عمومی از ۱۵ خرداد با جدیت در حال اجراست و تا ۱۵ شهریور هم ادامه دارد گفت: برای کاهش ۱۰۰۰ مگاوات برق نیاز بود سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی احداث شود که با این مقدار کاهش، برق این سه نیروگاه در اختیار دیگر بخش‌ها از جمله بخش تولیدی کشور قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سمت دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های غیردولتی، عمومی، بانک‌ها و شهرداری‌ها با وزارت نیرو صورت گرفته است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: تعداد محدودی از این نهاد‌ها تذکرات شرکت‌های توزیع نیروی برق را نادیده گرفتند و ما در نهایت مجبور به قطع برق برخی ادارات در دونوبت شدیم؛ درنهایت از ابتدای تیرماه فهرست دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی و غیر دولتی که مصوبات کاهش مصرف را اجرایی نکردند به صورت عمومی منتشر خواهیم کرد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه کلیه نهاد‌ها و ادارات دولتی موظفند در ساعت اداری با کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار با کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق خود نسبت به ساعت فعالیت اداری مصرف برقشان را کاهش دهند گفت: استفاده از مولد‌های اضطراری یکی از راه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی ادارات است.

سخنگوی صنعت برق در پایان از مسئولین بانک‌های ملی ایران و تجارت که با نادیده گرفتن تذکرات و هشدار‌های شرکت توزیع نیروی برق مصوبات کاهش مصرف بخش اداری را اجرایی نکردند و تاکنون دوبار برقشان قطع شده درخواست کرد به توصیه ها‌ی شرکت‌های توزیع نیروی برق عمل کنند و این امکان را فراهم نمایند که وزارت نیرو از محل این کاهش مصرف برق بیشتری به بخش‌های تولیدی کشور تحویل دهد./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار