زلزله در خانه عنکبوت/ منافقین در شوک-راهبرد معاصر
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛

زلزله در خانه عنکبوت/ منافقین در شوک

در لانه منافقین شوک بزرگی رخ داد و حامیان رجوی که در حال طراحی نقشه‌های شوم برای نابودی ایران بودند و در این مسیر از هیچ جنایتی چشم نبستند، خود مورد حمله دولت آلبانی قرار گرفتند؛ دولتی که پیش‌تر با ادعای کارهای بشردوستانه و نجات بشر به آنها پناه داده بود، اما اکنون دستشان رو شده، قرار است بساطشان برچیده شود و سالروز عملیات نظامی‌شان به سقوطشان منجر شود.
ملیحه زرین پور؛ کارشناس مسائل اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 22
کد خبر: ۱۹۰۶۷۰

شوک آلبانی به پیر کفتاران منافق

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ ایران اسلامی سال هاست پس از پیروزی انقلاب اسلامی آماج حملات گروهک تروریستی منافقین قرار دارد؛ گروهکی که پیش از انقلاب و با عنوان سازمان مجاهدین خلق با ادعای نجات بشر پا به عرصه وجود گذاشت و از هیچ جنایتی علیه ملت ایران دریغ نکردند.


شهادت ۱۷ هزار ایرانی، حملات تروریستی، بمب گذاری و شهید و زخمی کردن مردم و مسئولان خدوم انقلاب، رعب و وحشت و ترور شخصیت های کشوری و لشکری، همکاری با دشمن قسم خورده کشور در جریان جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، حمله سازمان یافته به کشور و شهادت مظلومانه زن، مرد، پیر، جوان و حتی نوزادان تنها گوشه ای از جنایت های هولناک این گروهک تروریستی علیه ملت ایران است.


شکست های متوالی

این گروهک  از سال های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره در تلاش بودند به هر شکل ممکن ضربات خود را به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند. با آنها وجود تلاش های بسیار، همواره شکست خورده و منفور ایرانیان بوده اند. حتی در جریان اتفاقات پاییز سال گذشته، منافقین تلاش های بسیاری برای عملیات روانی در داخل کشور و ایجاد آشوب، اغتشاش و عملیات مسلحانه کردند و حتی با همکاری دیگر گروهک های تروریستی همچون داعش جنایت صحن شاهچراغ را رقم زدند.

منافقین با اهداف شوم در لانه خود در کمپ تیرانا خزیدند و با پوشش فعالیت های بشردوستانه و ظاهری فریبنده به کارهای غیرقانونی خود ادامه دادند

 

ظاهر پوشالی منافقین بعد از شکست مفتضحانه فروغ جاویدان فروریخت؛ لذا بعد از اخراج از عراق  سرگردان به دنبال مکانی بودند تا به اهداف شومشان ادامه دهند و سرانجام در سال ۲۰۱۴ میلادی به وسیله دولت آلبانی پذیرفته و به ادعای آلبانی ها، با هدف کارهای بشردوستانه در کمپ تیرانا یا «اشرف ۳» مستقر شدند.


حتی آمریکا و رژیم صهیونیستی برایشان موجودیت مستقلی قائل نبودند و تنها به عنوان بازیچه در راستای تحقق اهداف شوم این دو حمایت می شدند. در واقع به جای اینکه نیروهای آمریکایی و صهیونیستی به طور مستقیم وارد میدان ترورها و حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی و خرابکاری و تخریب و... شوند، منافقین وارد میدان شدند و این کار را انجام دادند.


منافقین با همین اهداف شوم در لانه خود در کمپ تیرانا خزیدند و با پوشش فعالیت های بشردوستانه و ظاهری فریبنده به کارهای غیرقانونی خود ادامه دادند.


۳۰ خرداد مصادف با سالروز آغاز مرحله مسلحانه منافقین در سال ۱۳۶۰، دولت آلبانی با حکم دادگاه عالی این کشور و برای بازرسی و تحقیق درباره فعالیت های غیرقانونی و تروریستی این گروهک به کمپ «اشرف ۳» ورود کرد. ورود قانونی به مقر گروهک منافقین در شهر دوروس آلبانی به مذاقشان خوش نیامد و با پلیس این کشور درگیر شدند. طبق گزارش رسانه‌های آلبانی، بر اثر درگیری میان نیروهای پلیس و عناصر منافقین، یکی از اعضای این گروهک تروریستی کشته شد و نزدیک به ۱۰۰ نفر از ساکنان کمپ تیرانا و اعضای گروهک زخمی شدند.


در لانه عنکبوت منافقین شوک بزرگی رخ داد و حامیان رجوی که همواره در حال طراحی نقشه های شوم برای نابودی ایران بودند و در این مسیر از هیچ جنایتی چشم نبستند، خود مورد حمله دولت آلبانی قرار گرفتند؛ دولتی که پیش تر با ادعای کارهای بشردوستانه و نجات بشر به آنها پناه داده بود، اما اکنون دستشان رو شده، قرار است بساطشان برچیده شود و سالروز عملیات نظامی شان به سقوطشان منجر شود.


چنانچه وزارت کشور آلبانی در بیانیه‌ای اعلام کرد، عملیات مذکور در راستای اجرای قانون ویژه پیگرد علیه فساد و جنایت سازمان یافته و همچنین تصمیم دادگاه ویژه مربوط به فساد و جنایت سازمان یافته انجام شده است. به راستی که این مصداق آیه قرآن کریم است که خداوند در سوره اسرا می فرماید: (وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا) حق آمد و باطل نابود شد؛ بی تردید باطل نابود شدنی است.


ساز مخالف آمریکا

آلبانی پیش تر به منافقین پناهندگی و کمپی برای استقرار و مقری برای اهداف شومشان داده بود، اما اکنون کمر به نابودیشان بسته است و در نخستین اقدام، حکم دادگاه عالی این کشور علیه آنها صادر و اتاق فرمانشان تعطیل شد. طبق آمارمنتشر شده، آمار بازدید و پسند (لایک) های شبکه تروریستی اینترنشنال نیز در شبانه روز گذشته ۴۳ درصد کاهش یافته است.

آلبانی پیش تر به منافقین پناهندگی و کمپی برای استقرار و مقری برای اهداف شومشان داده بود، اما اکنون کمر به نابودیشان بسته است


شوک به منافقین وقتی مخرب تر و ویرانگرتر می شود که دانستند حتی واشنگتن به عنوان حامی اصلی رجوی به آنها پشت کرد و وزارت امور خارجه آمریکا پس از این اتفاق با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، آمریکا آگاه است پلیس آلبانی با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شده و به آمریکا اطمینان داده همه اقدامات انجام شده طبق قوانین ازجمله حفاظت از حقوق و آزادی‌های افراد در آلبانی بوده است.


این بیانیه می افزاید: ما از حق دولت آلبانی برای تحقیق درباره هرگونه فعالیت بالقوه غیرقانونی در داخل مرزهایش حمایت و تأکید می کنیم، آمریکا از این گروهک (منافقین) حمایت نمی‌کند.


حالا منافقین با وجود ادعای فعالیت های بشر دوستانه دستشان رو شده، تجهیزات عملیاتی در راستای قانون شکنی لو رفته است و باید بساط خود را جمع کنند و به دنبال پایگاه دیگری برای فعالیت های مخربشان باشند. البته مشخص نیست با فضاحتی که در آلبانی به بار آوردند به کجا کوچ کنند و معلوم نیست کشور دیگری به آنها پناه بدهد یا باید همانند لشکرهای شکست خورده، هر کدام به سوراخی بخزند؛ زیرا تک تکشان از جانب ایران مورد تعقیب قرار خواهند گرفت تا پاسخگوی جنایت ها و وحشیگری های خود در ۴۰ سال گذشته باشند.


از ادعا تا واقعیت

وزیر کشور آلبانی گفت، در سال ۲۰۱۴ میلادی اعضای این سازمان به دلایل انسان دوستانه در این کشور پناهنده شدند، اما آن‌ها با اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند و عملیات روز سه‌شنبه مطابق قوانین و حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم و برای توقیف برخی از وسایل الکترونیکی غیرمتعارف در این کمپ انجام شد.


برخی ساکنان کمپ سعی کردند مانع از انجام وظیفه نیرو‌های پلیس که برای توقیف دستگاه‌های رایانه مستقر در ۱۷ ساختمان این کمپ به آنجا رفته بودند، شوند و سران آن‌ها نیز با پلیس همکاری نکردند. طبق گزارش رسانه های محلی، افسران پلیس آلبانی ۱۵۰ رایانه سازمان مجاهدین خلق (منافقین) را در این بازرسی توقیف کردند.


علاوه بر این، فرانسه از انجام راهپیمایی سالانه منافقین در ۳۰ خرداد ممانعت کرد. درباره واقعه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ به صورت خلاصه می‌توان گفت، پس از رأی به نداشتن کفایت سیاسی بنی‌صدر به وسیله مجلس اول، ۲۹ خرداد همان سال مسعود رجوی، سرکرده وقت مجاهدین خلق همراه بنی‌صدر مردم را به قیام فراخواندند و از هوادارانشان خواستند علیه نظام اسلامی ایران در خیابان‌ها حضور یابند و روز بعد، تظاهرات ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ در تهران و شهر‌های دیگر برگزار و یک هفته‌ به طول انجامید.


در نتیجه این تظاهرات ۱۶ نفر در تهران جان باختند و ۱۵۰ نفر زخمی شدند. در شهر‌های مختلف کشور ازجمله اهواز، تبریز، اصفهان، بندرعباس، اراک و تعدادی دیگر از شهر‌ها نزاع شهری به وقوع پیوست.


بهره سخن

منافقین مطابق وعده الهی در مسیر نابودی و سقوط هستند و همزمانی این واقعه با اوج گیری ایران در عرصه تعاملات بین المللی، اقتدار نظامی و امنیتی حرف های ناگفته بسیاری را به ذهن متبادر می کند که جای ارزیابی آن در این نوشتار نیست؛ اما آنچه مسلم است، اینکه آنها که در رؤیای براندازی و تجزیه ایران اسلامی بودند، اکنون خود سرگردان خانه ای جدید برای پناهجویی هستند و به زودی باید پاسخگوی جنایت هایشان باشند. 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده