متروی رایگان برای دانش‌آموزان و دانشجویان تا دو هفته آینده-راهبرد معاصر

متروی رایگان برای دانش‌آموزان و دانشجویان تا دو هفته آینده

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت:با مصوبه شورا از امروز استفاده از متروی تهران برای دانش‌آموزان و دانشجویان تا دو هفته کاری رایگان است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 23
کد خبر: ۲۰۵۱۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در جلسه ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۱۴۰۲ با اشاره به رایگان شدن مترو در ۱۵ روز کاری مهرماه اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

وی در ارتباط با نحوه شناسایی دانشجویان و دانش آموزان در این طرح تصریح کرد: قرار بود وزارت آموزش و پرورش، علوم و بهداشت اسامی افراد را با کد ملی در اختیار ما قرار دهند که البته تا روز گذشته این اطلاعات ارائه نشده بود اما دانشجویان و دانش آموزان نگرانی در این بخش نداشته باشند.

 

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در مترو و بهره برداری از یخش میانی مترو خط ۶، مهر ماه سال ۱۴۰۲ متفاوت با سال ۱۴۰۱ خواهد بود و با افتتاح این بخش از خط ۶ دسترسی به مرکز شهر تسهیل می‌شود.

 

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پاسخ به این پرسش که کدام از خطوط مترو پیش بینی می‌شود که در آغاز سال تحصیلی پرازدحام و شلوغ باشد، گفت: خطوط ۱، ۲ و ۴ خطوط پرازدحام محسوب می‌شوند البته تمهیدات برای اعزام قطار در خطوط به خصوص خطوط اشاره شده در نظر گرفته شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده