هلاکت ۳۰۸ نیروی ارتش صهیونیستی در عملیات طوفان الأقصی-راهبرد معاصر
گروسی: به احترام عزاداری‌ها، مذاکرات با ایران با وقفه کوتاهی مواجه شده است بازتاب گسترده تشییع میلیونی شهدای خدمت در رسانه‌های عربی میزبانی دولت ایران از ۶۰ هیأت عالی‌رتبه کشور‌های مختلف خبرنگار انگلیسی: رسانه‌های غربی درباره نامحبوب بودن رئیسی دروغ گفته‌اند ۳ کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود

هلاکت ۳۰۸ نیروی ارتش صهیونیستی در عملیات طوفان الأقصی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که در جریان عملیات طوفان الاقصی ۳۰۸ نفر از نیرو‌های ارتش صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 22
کد خبر: ۲۰۹۸۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه خبر داد که در جریان حمله به نوار غزه، یک سرباز این رژیم به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر هم زخمی شدند.
هاگاری با بیان اینکه ۳۰۸ نفر از نیرو‌های ارتش صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند، خبر داد که ۲۱۲ اسرائیلی نیز در غزه ربوده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارتش صهیونیست، دامنه حملات خود را در نوار غزه گسترش خواهد داد، مدعی شد: ما برای مرحله بعدی جنگ آماده می‌شویم. در سطح سیاسی، اهداف عملیات زمینی مشخص شده است: نابودی حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده.

به گزارش شبکه الجزیره، هاگاری با اذعان اینکه ساکنان ۱۴ شهرک صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از ترس حزب الله مجبور به تخلیه منازل خود شده‌اند، اذعان کرد: آغاز عملیات زمینی در غزه، خطر‌هایی دارد. ما هم حملات هوایی را افزایش دادیم تا از این خطرات بکاهیم. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار