نیویورک تایمز: ترامپ خواستار تسلیم ایران برای پایان جنگ بود؛ اما آمریکا بود که تسلیم شد فوری / معافیت ۶۰ روزه تحریم‌های نفتی ایران صادر شد / وزارت خزانه‌داری آمریکا از اسقاط تحریم صادرات نفت و فرآورده‌های پتروشیمی ایران خبر داد قاآنی به سربازان اسرائیل: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ تکرار خواهد شد نتانیاهو: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد الجولانی: اظهارات ترامپ به اشتباه به معنای حمله قریب‌الوقوع سوریه به لبنان تفسیر شد سی‌ان‌ان به نقل از منبع ایرانی: مذاکرات ایران و آمریکا پس از تهدید‌های ترامپ، متوقف شده، اما به پایان نرسیده شبکه کان اسرائیل: ارتش اسرائیل شروع به کاهش نیرو‌های خود در جنوب لبنان کرده / دولت ترامپ از اسرائیل خواسته است که عقب‌نشینی جزئی از جنوب لبنان انجام دهد المیادین: هیئت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و نیرو‌های اسرائیلی از جنوب لبنان خارج نشوند، به مذاکرات باز نخواهد گشت قالیباف در واکنش به ادعا‌های ترامپ: ما تهدید‌های آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم / بهتر است مراقب اظهارنظر‌های خود باشند، نیرو‌های مسلح ما آماده‌اند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند تنفس در مذاکرات سوئیس پس از ۸۰ دقیقه یک منبع مطلع: هیات ایرانی با عکس مشترک با هیات آمریکایی مخالفت کرد آغاز مذاکرات ایران و آمریکا به ریاست قالیباف و ونس بیانیه پایانی نشست قاهره / آنکارا، ریاض، اسلام‌آباد و قاهره خواهان توجه به نگرانی‌ها و ملاحظات کشور‌های منطقه در مذاکرات ایران و آمریکا شدند همزمان با مذاکرات سوئیس ترامپ بار دیگر ایران را تهدید به حمله نظامی کرد / رئیس جمهور آمریکا: ایران جلوی نیابتی‌هایش را بگیرد نیوزویک: وقت خداحافظی با بی بی رسیده است پاکستان: مذاکرات فنی ایران و آمریکا از یکشنبه آغاز می‌شود

واکنش نتانیاهو به فیلم اُسرا: این جنگ روانی ظالمانه حماس است

واکنش نتانیاهو به فیلم اُسرا: این جنگ روانی ظالمانه حماس است نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به فیلم انتشار یافته در خصوص اُسرای صهیونیست در نوار غزه گفت که این یک جنگ روانی ظالمانه از سوی حماس است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 30
کد خبر: ۲۱۱۱۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه به فیلم انتشار یافته درباره اسرای صهیونیست در نوار غزه واکنش نشان داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «این یک جنگ روانی ظالمانه از سوی حماس است. تمام تلاش خود را برای بازگرداندن تمام ربوده شدگان و مفقودین به کار خواهیم بست».

روز دوشنبه شماری از اسرای صهیونیستی در بند گردان‌های القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- پیام تصویری به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس و کابینه وی ارسال کردند.

یکی از این اسرا گفت: همین الان ما را بازگردانید. نتانیاهو از نظر سیاسی و نظامی شکست خورده است و ما از او می‌خواهیم که فورا همه اسرا را بازگرداند.

خبرگزاری سما به نقل از این اسیر اسرائیلی گزارش داد، دو روز پیش، مذاکراتی درباره آتش‌بس و آزادی همه اسرا صورت گرفت، ولی نتانیاهو عقب‌نشینی کرد.

وی با بیان اینکه «ما به خاطر شکست شما (نتانیاهو و مسئولان صهیونیست) از هفتم اکتبر اسیر هستیم»، تأکید کرد: هر چه سریعتر جنگ را متوقف کن.

این اسیر صهیونیست در پایان خطاب به نتانیاهو گفت: قرار بود همه ما را آزاد کنی. ما تو را مسئول این شکست می‌دانیم. ما گروگان هستیم و در شرایط سخت قرار داریم. در روز هفت اکتبر نیز، ارتش در کار نبود. تو می‌خواهی ما را بکشی.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یک کنفرانس خبری گفت که خانواده‌های ۲۳۹ اسیری که در غزه در اختیار حماس هستند، در جریان قرار گرفته‌اند که خویشاوندانشان در دست حماس بازداشت هستند.

وی ادامه داد که یکسری امدادگران خارجی نیز در بین بازداشتی‌های حماس هستند و مقام‌های رژیم صهیونیستی ۴۰ فردی که قبلاً بعنوان ناپدیدشدگان معرفی شده بودند را نیز شناسایی کردند. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار