ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با انتقاد از دادگاه و قاضی پرونده اتهامی خود، آمریکا را کشوری فاشیستی و فاسد و بایدن را یک رئیس‌جمهور فاشیست توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۹۴

به گزارش راهبرد معاصر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پس از اینکه او را به دستکاری اسناد تجاری به منظور نفوذ در انتخابات ۲۰۱۶ در پرونده پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن مجرم اعلام کرد، گفت: ما یک قاضی جنجالی داریم و محاکمه من عادلانه نبود. روند دادگاهی من فاسد بود و ما خواستار تغییر قاضی جنجالی در نیویورک شدیم.

 

 ترامپ در ادامه افزود: هیچ نامزد سیاسی در معرض آنچه من قرار گرفتم، قرار نگرفته است و ما یک رئیس جمهور فاشیست داریم. من سوابق تجاری را جعل نکردم و اتهامات علیه من دروغ است. مبلغی که به یک شخص پرداخت کردم، قانونی انجام شد و تخلف قانونی نداشت. این یک محاکمه فاسد است و در زمانی برگزار می شود که من در نظرسنجی ها از بایدن جلوتر هستم.

 

وی تصریح کرد: ما در یک کشور فاشیستی زندگی می کنیم. کسانی هستند که پس از نامزدی من برای ریاست جمهوری تصمیم گرفتند این پرونده را علیه من احیا کنند. این یک توطئه است و من علیه این حکم فرجام‌خواهی خواهم کرد. ما با یک دولت فاسد در کشوری فاسد روبرو هستیم.

 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اینکه از حمایت گسترده حزب جمهوری‌خواه برخوردار است، گفت: ما به این مبارزه ادامه خواهیم داد تا دوباره عظمت را به امریکا بازگردانیم. دولت بایدن برخلاف منافع آمریکا کار می کند و افرادی هستند که به کشور ما می آیند و سوابق تروریسم و جنایت دارند.

 

دونالد ترامپ در پایان گفت: پنج نوامبر روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مهمترین روز در تاریخ ایالات متحده است./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده