یمن: ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف قرار دادیم-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

یمن: ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه امروز خود اعلام کرد که نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه اعلام کرد: نیروهای ما ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

 

 سریع در خصوص حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس گفت این حملات به الحدیده 16 شهید و 41 زخمی برجای گذاشته است.

 

وی در این بیانیه اعلام کرد که متجاوزان آمریکایی-انگلیسی طی ساعات گذشته به صنعاء، پایتخت یمن و استان‌های الحدیده و تعز حمله کردند.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ائتلاف آمریکایی-انگلیسی در این حمله سایت های غیرنظامی مانند ساختمان رادیو حدیده و گارد ساحلی در بندر الصلیف را هدف قرار دادند و به کشتی های تجاری آسیب رساندند.

 

سریع افزود که ائتلاف آمریکا- انگلیس شهروندان یمنی را هدف قرار داد که مغایر با قوانین بین‌المللی و جنایت جنگی به تمام معناست.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: در پاسخ مستقیم و فوری به هرگونه تجاوز، حمله به اهداف آمریکایی و بریتانیایی یا هر منبع تهدیدی درنگ نخواهیم کرد.

 

سخنگوی نیروهای مسلح در این بیانیه اظهار داشت که جنایات آمریکایی-انگلیسی ما را از انجام وظیفه دینی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین در نوار غزه باز نمی دارد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده