ناظمی‌اردکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری: دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد کرد-راهبرد معاصر
وزیر کشور: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند امیر حیدری: بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی از سوی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است قالیباف: تحریم‌ها کاغذپاره نیست معضل است و حلش می‌کنم واکنش نمایندگان به گزارش خاندوزی درباره وضعیت اقتصادی استفاده از کاروان تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ممنوع است اوجی: ۱۵۵ پروژه بلاتکلیف در دولت سیزدهم تکمیل شد رهبر انقلاب: نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند رئیس جمهور بعدی مانند شهید رئیسی دغدغه خدمت داشته باشد مخبر: حکمرانی بدون توجه به بخش سلامت میسر نمی‌شود ثبت کمترین میزان بیکاری ۱۸ سال اخیر در دولت رئیسی دیدار مسئولان دستگاه قضا تا دقایقی دیگر با رهبر انقلاب گزارش خاندوزی به نمایندگان درباره حمایت از اشتغال پایدار تاکید مخبر بر جلوگیری از ایجاد هر گونه تعلل در مسیر خدمت‌رسانی عضو دفتر محسن رضایی: خروجی اجماع از پیش تعیین شده نیست وحیدی: درباره سلامت انتخابات نگرانی نداریم

ناظمی‌اردکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری: دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد کرد

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد شد تا رفتار مردمی در ذات دولت نهادینه شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 03
کد خبر: ۲۴۳۷۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد ناظمی اردکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری شهید به واژه‌هایی مانند خدمت، فداکاری، خستگی‌ناپذیری، هم‌سفره‌شدن با محرومان، سربلندی و عزت معنایی دوباره بخشید.

وی افزود: امروز با صدای رسا و با ادبیات خودشان می‌گویم والله بالله تالله دوران مدیریت سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ هیچگاه تکرار نخواهد شد. دولت پیشرو و خدمتگزار که تشکیل خواهم داد متعهد به انجام وظایف متعددی است.

ناظمی‌اردکانی تاکید کرد: باید علاوه بر پایبندی به قانون اساسی و تعهد به اجرای سیاست‌های کلی، نقشه راهی معین برای اداره کشور داشته باشیم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: باید در چارچوب قانون اساسی تحول در نظام حکمرانی کشور رخ دهد و به اصول ششگانه حکمرانی شامل عدالت‌ورزی، مشارکت مردم در اداره کشور، پاسخگویی مسئولان، شفافیت قانون‌مداری و مبارزه با فساد با جدیت تمام عمل شود.

ناظمی‌اردکانی تاکید کرد: در دولت «پیشرو و خدمتگزار» دیپلماسی عزتمند، مقتدر و پویا بدون هیچگونه وقفه و با تلاش مضاعف با اولویت کشور‌های همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین پیگیری و توسعه خواهد یافت.

وی یادآور شد: رویکرد اقتصادی در دولت من توانمندسازی بخش خصوصی و تعاونی و خصوصی‌سازی هوشمندانه و متعهدانه است تا شاهد بیکاری جوانان و استعداد‌های برگزیده کشور نباشیم و اشتغال به نحوی رقم بخورد که حقوق و مزایای یک شیفت کاری کفاف هزینه‌های زندگی یک خانواده را بدهد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد شد تا رفتار مردمی در ذات دولت نهادینه شود و بتواند در فقرزدایی، رفع تبعیض، از بین بردن عادت زشت ویژه‌خواری و پیش‌گیری از اصراف و اتلاف بیت المال توفیق یابد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده