حضور وزیر خارجه سابق بوسنی در منزل شهید امیرعبداللهیان-راهبرد معاصر

حضور وزیر خارجه سابق بوسنی در منزل شهید امیرعبداللهیان

خانم بیسرا تورکوویچ وزیر امور خارجه سابق بوسنی و هرزگوین با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان شهادت وزیر خارجه شهید را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 03
کد خبر: ۲۴۳۷۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر امور خارجه سابق بوسنی و هرزگوین با خانواده امیرعبداللهیان دیدار کرد.

شهید حسین امیرعبداللهیان در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در سفری رسمی به بوسنی با خانم تورکوویچ، وزیر خارجه وقت بوسنی و هرزگوین دیدار کرد.

همچنین محمد وسام عدنان، وزیر فرهنگ لبنان با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان به نمایندگی از دولت لبنان شهادت وزیر خارجه را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

پیش از این، بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان با حضور در منزل وزیر خارجه شهید مراتب تسلیت، همدردی و همبستگی خود را به خانواده وزیر فقید امور خارجه کشورمان ابلاغ کرد و ضمن قرائت فاتحه، برای این شهید طلب رحمت و مغفرت کرد.

البوسعیدی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های برجسته شخصیتی شهید امیرعبداللهیان، گفت: شهید نقش بزرگی را ایفا می‌کردند و با یکدیگر برای تعمیق روابط دوجانبه تلاش داشتیم و در این تعامل، او را فردی با اخلاق، شنونده و بسیار حکیم در مسائل مختلف دیدیم.

همسر شهید امیرعبداللهیان نیز در این دیدار از حضور وزیر امور خارجه سلطنت عمان تشکر کرد و وزیر فقید امور خارجه کشورمان را علاقه‌مند به توسعه روابط میان جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان دانست. /باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده