کشف ۱۰۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی در اصفهان-راهبرد معاصر

کشف ۱۰۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به بلع ۱۰۰ بسته هروئین در معده خود کرده بودند، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ احمد نیکبخت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از جاده‌های استان به ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و پس از بررسی‌های تخصصی دریافتند که این افراد اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند.

وی اظهار داشت: بلافاصله متهمان دستگیر و به پاسگاه پلیس منتقل شدند و ۱۰۰ بسته هروئین به وزن یک کیلوگرم از داخل معده آنها خارج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند گفت: مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر و مجرمان و قاچاقچیانی که قصد هر نوع قاچاق از طریق مبادی ورود دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس مواد مخدر قرار دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: روش بلع مواد و نگهداری آن در معده از جمله اقدامات بسیار خطرناکی است که توسط قاچاقچیان انجام می‌شود به طوری که هر لحظه احتمال آسیب زدن به معده حتی مرگ آنها را نیز در پی دارد.

سرهنگ نیکبخت در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت با این افراد برخورد قانونی صورت گیرد. / باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده