فرمانده کل ارتش: نهضت ساخت مسکن کارکنان ادامه دارد-راهبرد معاصر

فرمانده کل ارتش: نهضت ساخت مسکن کارکنان ادامه دارد

فرمانده کل ارتش با تأکید بر تداوم نهضت ساخت مسکن برای کارکنان آجا، گفت: نیروی زمینی ارتش در عرصه ساخت مسکن سازمانی، شخصی و مراکز فرهنگی و خدمات‌رسانی پیشرو است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۲۴۶۴۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛  سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه افتتاح پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش که صبح امروز (شنبه، 2 تیر) در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا و همزمان در چندین شهر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به برکت دهه امامت و ولایت و با تلاش‌های همرزمان نیروی زمینی ارتش در جهت ساخت منازل سازمانی و غیر سازمانی، امروز تعداد ۸۳۹ واحد در شهر‌های تهران، کاشان، شیراز، کرمانشاه و تربیت حیدریه تحویل خانواده‌های محترم این نیرو شد.


سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه نهضت ساخت مسکن کارکنان همچنان ادامه دارد، افزود: این نهضت ادامه می‌یابد تا کارکنان دغدغه‌ای برای مسکن نداشته باشند و ان‌شاءالله تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در این زمینه در ارتش اجرا می‌شود.


فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به افتتاح مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی، حرکتی و جسمی گفت: پروژه مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی یک الگوی ابداعی بود که توسط فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش در راستای رسیدگی به وضعیت بیماران صعب‌العلاج انجام شد و برای کسانی در نظر گرفته شده که نگهداری آن‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای است.


وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در عرصه ساخت مسکن سازمانی، شخصی و مراکز فرهنگی و خدمات‌رسانی پیشرو است، خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی، حرکتی و جسمی یک مجموعه ۱۰۰ تختخوابی است که با کمک سازمان بهزیستی مورد بهره‌داری قرار گرفته است تا باری از دوش خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج برداشته شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده