۲ عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های یمنی در دریای سرخ و بندر حیفا-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

۲ عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های یمنی در دریای سرخ و بندر حیفا

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از عملیات موشکی مشترک با مقاومت اسلامی عراق ضد یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا و همچنین حمله به یک کشتی در دریای سرخ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۳۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از دو عملیات ضدصهیونیستی در دریای سرخ و بندر اشغالی حیفا خبر داد.

یحیی سریع در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان آن و در پاسخ به کشتار دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، نیرو‌های مسلح یمن دو عملیات نظامی به شرح زیر انجام دادند:

نخست: عملیات مشترک با مقاومت اسلامی کشور برادر عراق بود که با تعدادی موشک بالدار یک هدف حیاتی را در حیفا هدف گرفت و به لطف خدا موشک با موفقیت به هدف خود رسید.

در عملیات دوم، کشتی (SEAJOY) در دریای سرخ هدف قرار گرفت. این عملیات به طور مشترک توسط نیروی هوایی، موشکی و نیروی دریایی یمن با یک شهپاد و تعدادی موشک و پهپاد انجام شد.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال به اجرای عملیات مشترک با مقاومت عراق ادامه می‌دهند و آنچه را در بیانیه‌های قبلی خود در خصوص کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا مرتبط با این رژیم یا متعلق به شرکت‌هایی که با آنها سر و کار دارند، اجرا می‌کنند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: عملیات‌هایی که کشتی‌های مذکور و همچنین کشتی‌های متخاصم را در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند هدف قرار می‌دهد، جز با توقف تجاوزات و لغو محاصره مردم فلسطین در نوار غزه متوقف نخواهد شد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده