انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و سلامت برگزار شد-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در ۲۱ استان خبر خوش وزیر رفاه: احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می‌شود اعضای هیئت عالی تجدید نظر وزارت بهداشت منصوب شدند صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات خطر انقراض در کمین ۲ هزار و ۴۰۰ گونه گیاهی در ایران هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!

انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و سلامت برگزار شد

دادستان کل کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و سلامت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۵۰۳

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی در جلسه شورای معاونین اظهار کرد: به فضل الهی و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی، مجریان و ناظران، انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد و بار دیگر ملت ایران در سایه رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، مدل نظام مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشید.

 

دادستان کل کشور گفت: نظام اسلامی ضمن تحمل مصیبت سنگین از دست دادن رئیس جمهور محبوب خود، در مهلت قانونی توانست انتخابات با شکوهی را شکل دهد و دو مرحله آن را با مشارکت آگاهانه و ستودنی مردم به اتمام برساند.

 

وی افزود: انتخابات ۸ و ۱۵ تیرماه، نکات افتخارآمیز و برجسته بسیاری دارد که باید بعداً به آن پرداخت. از جمله حضور ایرانیان متعهد و وطن دوست در اقصی نقاط دنیا بود که با وجود مزاحمت‌های معدود افراد شرور و وطن فروش و منافقین، با صرف ساعت‌ها وقت، غیرتمندانه در پای صندوقهای رأی حضور یافتند و در این حماسه ملی شرکت کردند.

 

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی کشور ادامه داد: بحمدالله در فرآیند انتخابات تخلفات و جرایم مخل جریان انتخابات مشاهده نشد. در امر پیشگیری موفق بودیم و موارد اندکی هم منجر به تشکیل پرونده قضائی شده که سریعاً رسیدگی خواهد شد.

 

دادستان کل کشور در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتخابات در ایران آزاد و مستقل است و شاید در دنیا کم نظیر یا بی نظیر باشد. چون مردم در شرکت و عدم شرکت آزادند و از طرفی کاملاً مستقل اند و هیچ قدرت خارجی و بیگانه نمی‌تواند در انتخابات ایفا نقش کند.

 

موحدی افزود: مردم کما فی السابق به وظیفه خود عمل کردند. اکنون نوبت منتخب محترم مردم است. امیدواریم بحول و قوه الهی، بتوانند برابر تکالیف قانونی و سوگندی که مطابق اصل ۱۲۱ قانون اساسی ادا خواهند کرد، عمل کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده