حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با تلاش‌های طرف‌های میانجی برای حصول توافق آتش‌بس و مبادله اسرا همراهی نمی‌کند و همین مسأله تهدیدی برای مذاکرات جاری است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 11
کد خبر: ۲۴۹۴۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس در جریان گفتگو با شبکه العربی تصریح کرد که خوشبینی محتاطانه آمریکا بیانگر شک و تردید این کشور نسبت به مواضع بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در به بن‌بست کشاندن مذاکرات است.

 

اسامه حمدان همچنین گفت مصر ماندن نیروهای اشغالگر در محور فیلادلفیا را نمی‌پذیرد.

 

دور جدید مذاکرات پس از موافقت جنبش حماس با طرح پیشنهادی واسطه‌ها برای آتش‌بس و مبادله اسرا از چند روز پیش آغاز شده است.

 

هیأت‌هایی از رژیم صهیونیستی و آمریکا، مصر و قطر در این مذاکرات حضور دارند.

 

تا این لحظه نتیجه مشخصی حاصل نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

 

از سوی دیگر، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تا این لحظه هیچ کدام از طرف های میانجی خبر جدیدی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسرا به ما نداده است.


جنبش حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به سیاست تأخیر و تعلل برای خرید بیشتر وقت با هدف به شکست کشاندن دور اخیر مذاکرات همانند دورهای قبلی ادامه می‌دهد و این مسأله باعث فریب ملت و مقاومت فلسطین نمی‌شود.

 

از زمان آغاز حرف و حدیث‌ها درباره از سرگیری مذاکرات غیرمستقیم به منظور توقف جنگ، رژیم صهیونیستی حملات و بمباران‌های وحشیانه خود علیه نوار غزه را شدت بخشیده است.

 

دیده‌بان حقوق بشر اروپایی در همین راستا اعلام کرد که هدف از تداوم جنایت‌های ارتش صهیونیستی در اصل استفاده از غیر نظامیان به عنوان ابزاری برای اعمال فشار و باجگیری و نابودی فلسطینیان در سایه سکوت جامعه بین‌المللی علیه جنایت‌های نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه است./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار