توصیه مهم پلیس به صنوف درباره بکارگیری اتباع غیرمجاز-راهبرد معاصر

توصیه مهم پلیس به صنوف درباره بکارگیری اتباع غیرمجاز

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه جمع آوری و تردد اتباع بیگانه غیرمجاز، از وظائف ذاتی پلیس است، گفت: توصیه پلیس به افراد و مراکز صنفی، عدم بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل و صنوف است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۰۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم صبحگاه انتظامی فرماندهی ویژه غرب استان تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: غرب استان تهران با جمعیتی بالغ بر چهار و نیم میلیون نفر و تقدیم بیش از ۳۳۰۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جزو مناطق مهم در انتظامی کشور است.

جانشین فرمانده فراجا با اشاره به جاذبه‌های غرب استان تهران و حضور گردشگران برای بازدید از این محدوده گفت: با ظرفیت تعاملی پلیس غرب استان تهران با سایر دستگاه‌های دولتی، به یاری خدا و تلاش شبانه روزی همکارانم، در انتظامی غرب استان تهران امنیت خوبی برقرار است به گونه‌ای که در چهار ماه گذشته، با کاهش ۱۷ درصدی جرائم و سرقت در غرب استان تهران مواجه بودیم و در عرصه کشفیات و دستگیری‌ها نیز رشد ۱۶ درصدی کشفیات در مدت زمان مشابه نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم.

افزایش مدت زمان نگهداری معتادان متجاهر مطالبه مردم است

رضایی با اشاره به دغدغه‌مندی شهروندان غرب استان تهران در عرصه جمع آوری معتادان متجاهر تصریح کرد: در این عرصه، اقدامات خوبی توسط پلیس غرب استان تهران صورت گرفته، لکن خواسته شهروندان بیشتر افزایش مدت زمان نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر است که باید سازمان‌های متولی در این عرصه و در راستای پاسخگوئی به مطالبات مردمی، قدم‌های خوبی بردارند.

وی در ادامه به اقدامات پلیس برای ساماندهی اتباع بیگانه اشاره کرده و گفت: جمع آوری و تردد اتباع بیگانه غیرمجاز، از وظائف ذاتی پلیس بوده و در این عرصه قدم بر می‌دارد و توصیه پلیس به افراد و مراکز صنفی، عدم بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل و صنوف است.

جانشین فراجا با بیان اینکه با تلاش کارکنان انتظامی در کشور شاهد امنیت و آرامش مطلوبی هستیم، گفت: در عرصه تامین نظم و امنیت دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری و سایر مناسبت‌ها در چهار ماه گذشته، پلیس به خوبی عمل کرده است. امروز فرماندهی انتظامی در تقابل با هنجارشکنان با قدرت و اقتدار و در مواجه به امدادخواهان با وقار و مهربانی برخورد دارد و در مسیر امنیت، فرماندهی انتظامی شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و ما امروز مدیون شهداء هستیم.

مجازات برخی از جرائم بازدارنده نیست

وی با اشاره به اینکه مجازات برخی جرائم برای آن بازدارنده نیست، تصریح کرد: مطالبه عموم شهروندان، پلیس و دستگاه قضائی از مجلس انقلابی این است که برای پیشگیری از تداوم وقوع برخی جرائم، مجازات مناسبی برای آنها در نظر بگیرند.

رضایی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای مراسم اربعین حسینی نیز گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی برای برگزاری مطلوب مراسم اربعین حسینی در سطح کل کشور انجام گرفته و پلیس مفتخر به خدمتگزاری به خادمان حضرت اباعبدالحسین است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده