حزب الله لبنان جنگنده‌های رژیم اسرائیل را فراری داد-راهبرد معاصر

حزب الله لبنان جنگنده‌های رژیم اسرائیل را فراری داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که توانسته است با پرنده‌های متجاوز رژیم اسرائیل که حریم هوایی لبنان را نقض کرده بودند، مقابله کند و آنها را فراری دهد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که توانسته است با پرنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی که حریم هوایی لبنان را نقض کرده بودند، مقابله کند و آنها را فراری دهد.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، پدافند هوایی مقاومت اسلامی لبنان روز سه‌شنبه با جنگنده‌های متخاصم صهیونیستی که حریم هوایی لبنان را نقض کرده و دیوار صوتی را شکسته بودند، مقابله و آنها را مجبور به فرار کردند.

«مصطفی بیرم» وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به تهدیدات صهیونیست‌ها برای حمله به این کشور اعلام کرد: دولت لبنان هر کاری را که لازم است برای جلوگیری از گسترش تجاوزات اسرائیل انجام می‌دهد.

وی در گفتگو با رادیو اسپوتنیک اظهار داشت: مسئولان لبنانی چندین پیام از کشور‌های خارجی دریافت کردند که باعث شد ما به وجود مقاومت در کشورمان که در برابر ارتش اسرائیل ایستاده و آن را گیج و نگران کرده است، افتخار کنیم.

این وزیر لبنانی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ حزب‌الله به هر تجاوز اسرائیل گفت: مقامات لبنان نیز به‌نوبه خود به هشدار‌های بین‌المللی پاسخ داده تأکید کردند که حزب‌الله شوخی ندارد و سکوت آن، نشان‌دهنده اطمینان زیاد از این مسئله است که با قدرت می‌تواند پاسخی دردناک به تجاوز اسرائیل بدهد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده