تلاش چند بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس-راهبرد معاصر

تلاش چند بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس

برخی بازیکنان سابق پرسپولیس به هر طریقی آمادگی خود را برای حضور در این تیم اعلام کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس امیدوار هستند یک بار دیگر به پرسپولیس بازگشته و توانایی خود را به اثبات برسانند. علیرضا حقیقی یکی از این نفرات است که این فصل نیز مثل چند فصل گذشته تلاش زیادی برای انتقال به پرسپولیس داشته و حتی پیشنهاد داده حاضر است با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کند. او که در فصل های گذشته نیز به همین طریق برای کادر فنی پرسپولیس پیغام فرستاده بود، هرگز مورد توجه یحیی گل محمدی قرار نگرفت تا این روزها با حضور کارلوس گاریدو باز هم شانس خود را امتحان کند، اما بازگشت او به جمع سرخ پوشان بسیار بعید است.

دیگر بازیکنی که تمایل زیادی به بازگشت دارد، سیامک نعمتی است. مدافع، هافبک سابق پرسپولیس که در سال های ابتدایی حضورش در این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و با گل های حساسش بارها به کمک سرخ ها آمد، اما در لیگ ۲۲ نتوانست عملکرد خوبش را تکرار کند و به همین دلیل در لیست خروجی کادرفنی قرار گرفت تا فصل قبل در تراکتور توپ بزند. او در تراکتور هم موفق عمل نکرد و از این تیم جدا شد تا این روزها شایعه بازگشت او به پرسپولیس بار دیگر سر زبان ها بیافتد.

البته وضعیت نعمتی با حقیقی متفاوت است و احتمال بازگشت او به پرسپولیس بیشتر از حقیقی است که طبق شنیده ها شانسی برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس ندارد./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار