شرط ویژه پرسپولیس برای جدایی سه بازیکن-راهبرد معاصر

شرط ویژه پرسپولیس برای جدایی سه بازیکن

سه بازیکن پرسپولیس خواهان جدایی از این تیم هستند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ با تصمیم سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، احمد گوهری و مهدی عبدی از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شدند و حالا این دو بازیکن به دنبال این هستند تا با دریافت رضایتنامه تیم جدید خود را مشخص کنند. در این بین دو باشگاه تراکتور و فولاد به دنبال مهدی عبدی هستند و باشگاه آلومینیوم هم منتظر بازگشت احمد گوهری به این تیم است.

اما مسئولان پرسپولیس حاضر نیستند به همین راحتی رضایتنامه این دو بازیکن را صادر کنند اما اگر قرار باشد آنها را از لیست خود خارج کنند باید رضایتنامه‌شان هم صادر شود. در شرایط فعلی هر دو بازیکن با باشگاه وارد چالش شدند و از طرفی تیم‌های خواهان آنها نیز هیچ پیشنهاد مالی به این باشگاه ندادند.

اما با توجه به اینکه خروج هر دو بازیکن از لیست پرسپولیس قطعی شده، احتمالا تیم‌های لیگ برتری برای جذب این نفرات اقدام خواهند کرد و پیشنهاد خود را به سرخپوشان به‌زودی ارائه می دهند.

همچنین میلاد سورگی ستاره جوان پرسپولیس که خواهان جدایی از این تیم است و راهی ترکیه نشده شرایطی مشابه با گوهری و عبدی دارد. این بازیکن هم برای جدایی از پرسپولیس باید پول بدهد تا این باشگاه رضایتنامه اش را برای تیم جدید او صادر کند.  /خبروزشی

کلمات کلیدی: پرسپولیس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار