وزیر رژیم صهیونیستی شرکت‌کنندگان در اعتصاب سراسری فردا را تهدید کرد-راهبرد معاصر

وزیر رژیم صهیونیستی شرکت‌کنندگان در اعتصاب سراسری فردا را تهدید کرد

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی شرکت‌کنندگان در اعتصاب سراسری فردا در اراضی اشغالی را تهدید کرد و گفت هرکس که فردا اعتصاب کند، دستمزد و حقوق خود را دریافت نخواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۱۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، اتحادیه سندیکا‌های کارگری «هستدروت» در اعتراض به کشته شدن ۶ اسیر اسرائیلی دیگر در غزه و عدم دستیابی به توافق مبادله اسرا، برای فردا دوشنبه در سراسر اراضی اشغالی اعلام اعتصاب سراسری کرده است.

«اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی این اعتصاب را غیرقانونی خوانده و گفته هر کسی که در آن شرکت کند، حقوقی دریافت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری عبری زبان والا، طرف‌های شرکت کننده در این اعتصاب به این شرح است:

فرودگاه بن‌گوریون (از ساعت ۸ صبح) - مدارس (جزئی تا ساعت ۱۱:۴۵) - مراکز خرید- مهدکودک‌ها- وزارتخانه‌های دولتی- رستوران‌ها- وسایل نقلیه عمومی- نهاد‌های محلی.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد رئیس اتحادیه سندیکا‌های کارگری «هستدروت» برای فردا دوشنبه در تمامی مراکز اقتصادی این رژیم هم اعلام اعتصاب سراسری کرده است.

رئیس هستدروت در بیانیه‌ای گفت: «نمی‌توانیم بیش از این در برابر بی‌توجهی به فرزندانمان که در تونل‌های غزه کشته می‌شوند، ساکت بنشینیم. ما باید به توافق مبادله اسرا دست یابیم و این مهم‌تر هر چیز دیگری است.

با افسران و فرماندهان سرویس‌های امنیتی صحبت کردم و متوجه شدم که امضای توافق مبادله اسرا به دلایل سیاسی داخلی به تاخیر افتاده است. تصمیم به اعلام اعتصاب سراسری در تمامی بخش‌های اقتصادی گرفتم و همه مردم را به تظاهرات دعوت می‌کنم.

این تصمیم در پی کشته شدن ۶ اسیر اسرائیلی دیگر در غزه و مانع تراشی‌های نتانیاهو بر سر راه رسیدن به توافق آتش‌بس و مبادله اسرا با مقاومت اتخاذ شده است». / ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار