مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری شد-راهبرد معاصر
پیکر شهید نیلفروشان وارد کشور شد دیدار قالیباف با همتای ترکیه‌ای خود و تاکید بر وحدت کشور‌های اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی در دیدار امروز پزشکیان با رهبر انقلاب چه گذشت؟ + فیلم ماجرای جلسه سید حسن خمینی با اتباع افغانستانی چه بود؟ قالیباف: من از میانه خرابه‌های بیروت آمدم و صدای مردم مظلوم لبنان هستم + فیلم دیدار رئیس جمهور با معاون نخست‌وزیر آذربایجان | پزشکیان: باز شدن پای دیگران به منطقه صلاح نیست| شاهین مصطفی: ما نسبت به هیچ کشوری ادعای ارضی نداریم عضو کمیسیون عمران مجلس: وزیر راه و شهرسازی مخالفتی با تفکیک این وزارتخانه ندارد گفتگوی پزشکیان و مکرون در خصوص آتش‌بس بین حزب‌الله و رژیم اسرائیل پزشکیان: ابایی از کارگری برای مناطق محروم نداریم فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم قالیباف در نشست فوق‌العاده اتحادیه مجالس کشور‌های آسیایی: ایران از هر توافق در لبنان حمایت می‌کند ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ قالیباف در گفتگو با المیادین: سردار قاآنی سالم هستند و کار خود را انجام می‌دهند دستور رییس جمهور برای تامین مسکن خانواده‌های جانباختگان معدن طبس اعترافات تکان‌دهنده عضو جیش الظلم به ناامن‌سازی محور مواصلاتی چابهار

مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار خود منصوب کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۰۸

به گزارش راهبرد معاصر. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب و وظیفه ایشان را امتداد سیاست مدبرانه دولت شهید رئیسی برای شناسائی و بکارگیری نیروهای جوان و نخبه جهت کمک به دستگاه‌های مختلف، تعیین کردند.


متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد مخبر دام توفیقه
با عنایت به خدمات متعهدانه و تأثیرگذار جناب‌عالی در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی بویژه در دولت شهید رئیسی، و سیاست درست و مدبرانه‌ی بکارگیری نخبگان و جوانان پرانگیزه و تلاشگر در اجرای طرحهای گوناگون، شما را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب میکنم. 


انتظار میرود در امتداد سیاست مزبور، شناسائی نیروهای جوان و همکاری با آنان را با برنامه‌ریزی منطقی، پی گرفته و در کمک به دستگاههای دولتی و غیره از آن بهره‌برداری نمائید.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.


سیدعلی خامنه‌ای
2 مهر 1403

 

/ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده