وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود-راهبرد معاصر
جزئیات حقوق این ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با همسان سازی وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آذرماه دادستان کل کشور: حقوق مستمری افراد فوت شده معدن طبس از مهرماه پرداخت می‌شود شهر جدید آلاگل اینچه برون به تصویب شورای عالی شهرسازی رسید ربات‌های شرکت معروف تسلا تقلبی از آب درآمدند انحلال تعدادی از مؤسسات آموزش عالی آزاد کلاهبرداری اینترنتی با ترفند سایت خرید و فروش رمز‌های بی‌ارزش وزیر آموزش و پرورش: میانگین معدل دانش‌آموزان کشور مطلوب نیست سردار رادان: ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز باید تا پایان سال خاک ایران را ترک کنند نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای رسماً به دانشگاه ملی مهارت تغییر یافت معلمان بازنشسته: همچنان محروم از رتبه‌بندی هستیم | تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری زخمی شدن محیط‌بان اصفهانی از ناحیه چشم و سینه با شلیک مستقیم شکارچی غیرمجاز + عکس سن جدید بازنشستگی اعلام شد دستگیری در شورا و شهرداری پاکدشت به ۸ نفر رسید صدور گواهینامه رانندگی دو زبانه برای اولین بار در ایران

وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضوان حکیم‌زاده امروز (دوم مهر ماه) در جمع راهبران آموزشی، مدیران مستقل و مدیران مجتمع مدارس ابتدایی عشایری استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری، گفت: موضوع بومی‌گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد و ضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه را پیگیری خواهیم کرد.

او بر ضرورت توجه به آموزش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: در هر کلاس درسی باید حداقل یک آموزش خارج از فضای کلاس باشد، چون براساس پژوهش‌های انجام‌شده یادگیری خارج از دیوار‌های کلاس بسیار موثر است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بیان کرد: اگر فرصتی را برای بارور شدن استعداد‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان عشایری فراهم نکنیم، قطعاً کم‌کاری کرده‌ایم.

وی همچنین بر ضرورت برپایی اردوی ویژه دانش‌آموزان عشایر تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت، اردوی دانش‌آموزان عشایری را برگزار کنیم.

او راهبران آموزشی را نماد توسعه عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش دید مثبتی نسبت به راهبران آموزشی دارد و پیگیر تثبیت جایگاه راهبران است.

وی افزود: پایش عملکرد و برنامه‌ریزی براساس نتایج حاصل از پایش و بهره‌مندی از ایده‌های خود راهبران آموزشی، در دستور کار قرار می‌گیرد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده