وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود-راهبرد معاصر
ادارات، مدارس و دانشگاه‌های کرمانشاه فردا چهارشنبه تعطیل شدند تهران فردا هم تعطیل شد/ آموزش غیرحضوری مدارس و تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران مدارس و دانشگاه‌های زنجان چهارشنبه ۲۸ آذر تعطیل شد فردا دانشگاه بوعلی سینا تعطیل شد/ فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی آلودگی هوای تهران به وضعیت قرمز رسید مدارس قم فردا (چهارشنبه) غیرحضوری شد نیمه شرقی کشور رکوردار سرما شد  ادارات مازندران فردا تعطیل نیست؛ فعالیت مدارس غیرحضوری تردد رایگان بانوان با BRT و مترو در روز زن / برگزاری نمایشگاه خوداشتغالی زنان در ایستگاه‌های منتخب مترو مدارس ۱۱ شهرستان کرمانشاه فردا چهارشنبه تعطیل است / ادارات فعالند مدارس و دانشگاه‌های یزد فردا هم تعطیل شدند گیلان ۲۷ آذرماه تعطیل نیست اسکان اضطراری بیش از ۱۲۰ نفر گرفتار در برف در نیشابور/ استقرار ۲ اتوبوس برای اسکان بی‌خانمان‌ها مشاهده اشیاء نورانی در آسمان فردیس / ماجرا چه بود؟ تعطیلی مدارس ۱۳ شهر سیستان و بلوچستان به دلیل سرما/ فعالیت ادارات با تاخیر

وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضوان حکیم‌زاده امروز (دوم مهر ماه) در جمع راهبران آموزشی، مدیران مستقل و مدیران مجتمع مدارس ابتدایی عشایری استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری، گفت: موضوع بومی‌گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد و ضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه را پیگیری خواهیم کرد.

او بر ضرورت توجه به آموزش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: در هر کلاس درسی باید حداقل یک آموزش خارج از فضای کلاس باشد، چون براساس پژوهش‌های انجام‌شده یادگیری خارج از دیوار‌های کلاس بسیار موثر است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بیان کرد: اگر فرصتی را برای بارور شدن استعداد‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان عشایری فراهم نکنیم، قطعاً کم‌کاری کرده‌ایم.

وی همچنین بر ضرورت برپایی اردوی ویژه دانش‌آموزان عشایر تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت، اردوی دانش‌آموزان عشایری را برگزار کنیم.

او راهبران آموزشی را نماد توسعه عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش دید مثبتی نسبت به راهبران آموزشی دارد و پیگیر تثبیت جایگاه راهبران است.

وی افزود: پایش عملکرد و برنامه‌ریزی براساس نتایج حاصل از پایش و بهره‌مندی از ایده‌های خود راهبران آموزشی، در دستور کار قرار می‌گیرد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده