واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه-راهبرد معاصر
طالبان: شماری از اعضای داعش در افغانستان را بازداشت کردیم آمریکا چند هزار نیروی جدید به غرب آسیا اعزام می‌کند بایدن: باید فورا به آتش بس دست یابیم! ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده نبیه بری: لبنان به مفاد توافق درباره آتش بس و اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ پایبند است واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه واشنگتن‌پست: حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله بیانیه دوم مقاومت: با موشک به دو هدف صهیونیستی حمله کردیم برنامه سفر نخست‌وزیر روسیه به ایران نتانیاهو: به اتحاد نیاز داریم/ در ۷ جبهه در حال جنگ هستیم آمار اولیه شهدا و زخمی‌های حملات رژیم صهیونیستی به یمن حملات پهپادی و موشکی شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی

واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه

«کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی، در پاسخ ادعای رییس‌جمهوری اوکراین که پیونگ یانگ را همدست روسیه خوانده بود، این سخنان را یک «اتهام سیاسی بی‌اساس» توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
کد خبر: ۲۵۸۸۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و معاون مدیرکل بخش تبلیغات و اطلاعات حزب کارگران این کشور، در واکنش به اظهارات ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین، که در شورای امنیت سازمان ملل متحد بیان شده بود، اظهار داشت: اینکه کشور ما را همدست جنگ اوکراین بنامند، جایی که افراد زلنسکی در حال کشتار بی‌گناهان است، یک تحریک سیاسی بی‌پایه و اساس است که هیچ توجیهی ندارد.

وی همچنین افزود: جهان از ترفند‌های زلنسکی خسته شده و بهتر است که او برای حفظ صلح جهانی پیش از آنکه دیر شود، از قدرت کناره‌گیری کند.

کیم یو جونگ همچنین کمک هشت میلیارد دلاری اخیر آمریکا به اوکراین را اشتباهی بزرگ و احمقانه توصیف کرد و گفت: آمریکا و غرب نباید هشدار‌های جدی روسیه را نادیده بگیرند. آیا آنها می‌توانند پیامد‌های بازی با آتش در برابر یک ابرقدرت هسته‌ای را مدیریت کنند؟

زلنسکی در سخنرانی خود کره شمالی و ایران را متهم کرده بود که با ارسال تسلیحات به روسیه در جنگ اوکراین مشارکت دارند، اتهامی که هر دو کشور آن را رد کرده‌اند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار