حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد-راهبرد معاصر
ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت می‌کند

حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد

نخست وزیر اسبق عراق درباره احتمال دست زدن رژیم صهیونیستی به ماجراجویی نظامی جدید و تجاوز به خاک عراق با توجه به هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۲۵۹۳۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حیدرالعبادی نخست وزیر اسبق عراق و رئیس ائتلاف النصر گفت رژیم صهیونیستی ممکن است به عراق حمله کند. در پس تشدید تجاوزات از سوی رژیم غاصب صهیونیستی، دیوانه‌ای به نام بنیامین نتانیاهو قرار دارد.

وی افزود نتانیاهو، جنگ و ویرانی را در غزه و لبنان تقسیم کرده و اهداف شومی را از به راه انداختن جنگ جنایتکارانه خود دنبال می‌کند، در نتیجه عراق هیچ گزینه‌ای جز باقی ماندن و همبستگی با مردم فلسطین و در کنار لبنان ماندن در یک موضع یکچارچه، ندارد.

العبادی گفت البته اینکه رژیم صهیونیستی به کشور‌ها تجاوز کند و فجایع انسانی همانند غزه و جنوب لبنان را در آن کشور‌ها هم به وجود آورد، چیز جدیدی نیست، ولی موضع ما حمایت از مردم در برابر تهدیدهاست. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار