ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

انهدام باند مخوف مأموران قلابی در تهران

انهدام باند مخوف مأموران قلابی در تهران رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند مخوف مأموران قلابی در تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 July 29
کد خبر: ۲۸۴۹۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی به عنف در نقاط مختلف تهران، توسط افرادی که در پوشش مأمور قلابی نیروی انتظامی اقدام به سرقت از شهروندان، به‌ویژه اتباع خارجی می‌کردند، رسیدگی به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که سه مرد جوان با خودرو‌های مختلف در سطح شهر پرسه می‌زدند و پس از شناسایی طعمه‌های خود، با ادعای اینکه از آنها شکایتی شده است، افراد را سوار خودرو کرده و تحت تهدید دست به سرقت به عنف می‌زدند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده مقدماتی، تیم عملیاتی اداره پنجم بلافاصله وارد عمل شد و با بررسی میدانی، استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی گسترده، موفق به شناسایی هویت اعضای این باند شد.

گودرزی گفت: در ادامه، با بهره‌گیری از روش‌های نوین کشف جرم و ردیابی‌های اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان در شهرستان ملارد شناسایی شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، هر سه متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. در بازرسی از محل اختفای آنان نیز مقدار قابل توجهی طلا و دلار به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، صراحتاً به ارتکاب سرقت از شهروندان در مناطق مختلف تهران اعتراف کردند و تاکنون ۳۵ نفر از مالباختگان نیز موفق به شناسایی آنها شده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان، با بیان اینکه سارقان از افرادی مانند طلافروشان، پیک‌های موتوری صرافی‌ها و... سرقت می‌کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایای پنهان پرونده، در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار