آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود

وزیر بهداشت: دارو را گران نکرده‌ایم

وزیر بهداشت: دارو را گران نکرده‌ایم وزیر بهداشت با بیان اینکه قیمت دارو را افزایش نداده ایم، گفت:کمبودی در خصوص داروهای اساسی نداریم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 07
کد خبر: ۳۰۰۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره «کمبود و گران شدن دارو»، اظهار داشت: ما اصلاً دارو را گران نکرده ایم و مطلقاً در جایی افزایش قیمت نداشته ایم.

 

وی تاکید کرد:کمبودی در خصوص داروهای اساسی نداریم؛ برخی داروها ممکن است به صورت مقطعی مانند توزیع نوع خاصی از انسولین در کشور دچار اشکال شده بود که مرتفع شد.

 

وزیر بهداشت ادامه داد: در حال حاضر کمبودهای دارویی ما یک سوم روز مشابه سال قبل است.

منبع: فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار